خبرگزاری کار ایران

توزیع ۳۰۰بسته غذایی درمحورهای منتهی به کلانشهر تبریز

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۳۴

جهت تامین گرمایش مسافران بیش از ۳۵۰ تخته پتو در میان اسکان داده شدگان پخش و بیش از ۸ بسته مواد غذایی در میان مسافران توزیع شده است.

نجاتگران پایگاه‌های امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر شهرستان سراب، ۳۵۰تن از مسافران را اسکان دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی، جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، در پی بارش کم سابقه برف و کولاک شدید در آذربایجان شرقی نجاتگران پایگاه‌های امدادجاده ای شهید اباذری و صایین جمعیت هلال احمر شهرستان سراب ۳۵۰ تن از در راه ماندگان و مسافران را در اماکن عمومی " مساجد و مدارس و غذاخوری " سراب اسکان دادند.

رییس جمعیت هلال احمر سراب گفت: از زمان آغاز بارش سنگین برف از ظهر روز گذشته جمعه، ۱ اسفند، که تاکنون هم ادامه دارد نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان سراب مستقر در پایگاه‌های شهید اباذری بحرمان و صایین محور سراب – نیر و امدادگران مستقر در جمعیت هلال احمرسراب به صدها دستگاه خودرو گرفتار در برف وکولاک امدادرسانی کرده اند.

محمود اصلان پرویز ادامه داد: جهت تامین گرمایش مسافران بیش از ۳۵۰ تخته پتو در میان اسکان داده شدگان پخش و بیش از ۸ بسته مواد غذایی در میان مسافران توزیع شده است.

- توزیع ۳۰۰بسته غذایی درمحورهای منتهی به کلانشهر تبریز

همچنین امدادگران معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی بیش از ۳۰۰بسته غذایی در میان مسافران گرفتار در برف و وکولاک توزیع کردند.

با توجه به بارش کم نظیر برف در تبریز و نیاز به امدادرسانی در محورهای مواصلاتی اطراف کلانشهر تبریز، بیش از ۷ تیم از امدادگران معاونت امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان و پایگاه‌های کوهستان عون بن علی و پایگاه اتوبان عوارضی تبریز از شب گذشته به کمک در راه ماندگان رفته اند.

بر پایه این گزارش در طول این مدت امدادگران و نجاتگران تبریز بیش از ۳۰۰بسته غذایی در میان خودروهای عبوری گرفتار در برف وکولاک توزیع نموده و همچنین ۱۲ تن از مسافران را در پایگاه موقت عوارضی اسکان داده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز