خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

پیش بینی ۴۸۰ میلیارد تومان برای پروژه قطار شهری و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۴۰

این بودجه به منظور کاهش آلودگی هوا و تسهیل در ترافیک موجود در شهر در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ۴۸۰ میلیارد تومان از بودجه سال آینده برای پروژه قطار شهری و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی از طرف شهرداری تبریز پیشنهاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا شهرام دبیری امروز در گفتگو با خبرنگاران افزود: از این مبلغ ۴۲۰ میلیارد مربوط به قطار شهری و ۶۰ میلیارد مربوط به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی است.

وی افزود: این بودجه به منظور کاهش آلودگی هوا و تسهیل در ترافیک موجود در شهر در نظر گرفته شده است.

وی همچنین با اشاره به هدف شهرداری برای بهبود وضعیت آسفالت گفت: ۱۳۰ میلیارد تومان برای آسفالت، زیرسازی، جدول گذاری معابر و خیابانها نظر گرفته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: در بخش ورزش، ورزشگاه ۵ هزار نفری الغدیر و همچنین فرهنگسراها و سالن های ورزشی از دیگر اولویت های بودجه سال آینده به شمار می رود.

دبیری توجه به سلامت شهروندی و فضای سبز، افزایش خانه های سلامت را از دیگر اولویت های بودجه سال ۹۴ دانست وگفت: درآمد پایدار شهری در تمام دنیا را مربوط به عوارض محلی و عمومی است اما متاسفانه این درآمد در شهرداری های ما بسیار کم و مختصر است.

وی اضافه کرد: کاهش عوارض مربوط به پروانه ساختمان و متعاقب آن افزایش جرایم ساخت و ساز های غیر مجاز از برنامه های ۵ ساله شهرداری است که در این بودجه لحاظ شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز