خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

اجرای صحیح سند تدبیر توسعه، می‌تواند آذربایجان شرقی به جایگاه خود برساند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۳۸۱

این سند بهترین مصداق اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که بارها و بارها توسط رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: اجرای سند تدبیر توسعه آذربایجان شرقی بهترین مصداق عملیاتی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، سعید شبستری خیابانی عصر شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، گفت: با اجرای دقیق، صحیح و اصولی سند تدبیر توسعه آذربایجان شرقی می‌توانیم استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی سند تدبیر توسعه را نقشه‌ای در راستای ایجاد توسعه همه جانبه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دانست و ادامه داد: این سند بهترین مصداق اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که بارها و بارها از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است.
شبستری با بیان این که این سند در ۱۲ کارگروه تخصصی و ۲۰ کارگروه شهرستانی تدوین شده است ادامه داد: اولین سند تدبیر توسعه استانی مربوط به آذربایجان شرقی است و این سند در تدوین سندهای توسعه تمام استان های کشور مورد توجه قرار گرفته است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمنمدی‌های بالای استان در تمامی حوزه‌ها تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند که تلاش های انجام گرفته در خصوص اقتصاد مقاومتی کافی نیست و امیدواریم با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای استان، حرکت های موثری را در این مسیر شاهد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز