خبرگزاری کار ایران

مدیر حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری تبریز:

سهمیه سوخت وانت بارها از ابتدای سال جدید اصلاح می شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۲۲

پیرو اطلاعیه دفتر حمل و نقل وزارت کشور در خصوص اصلاح سهمیه سوخت وانت بارها از ابتدای فرودین ماه ۱۳۹۴، ضروری است تمامی فعالان این حوزه در اسرع وقت نسبت به اخذ پروانه فعالیت و اشتغال و ثبت نام در سامانه سوخت اقدام نمایند.

رانندگان وسایل حمل و نقل بار که تاکنون موفق به اخذ پروانه نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به شرکت‌ پست تبریز نسبت به ثبت نام و اخذ کد رهگیری و یا تکمیل مدارک و اخذ پروانه فعالیت و اشتغال اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری تبریز با اعلام این مطلب گفت: پیرو اطلاعیه دفتر حمل و نقل وزارت کشور در خصوص اصلاح سهمیه سوخت وانت بارها از ابتدای فرودین ماه ۱۳۹۴، ضروری است تمامی فعالان این حوزه در اسرع وقت نسبت به اخذ پروانه فعالیت و اشتغال و ثبت نام در سامانه سوخت اقدام نمایند.

نادری افزود: حسب سیاست‌های ستاد سوخت و دفترحمل و نقل وزارت کشور، سهمیه سوخت ناوگانی که در سامانه ستاد ثبت‌نام کرده‌اند ولی نسبت به تکمیل مدارک خود و اخذ پروانه‌های مربوطه اقدامی ننموده‌اند، به ۶۰ لیتر تبدیل خواهد شد.

وی به ایجاد بستر و زیرساخت مناسب در راستای ساماندهی حمل و نقل بار در مشهد با تشکیل شرکتهای حمل ونقل بار درونشهری اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از ۱۰هزار وسیله حمل و نقل بار در سامانه حمل ونقل بار ثبت نام کردند که همه کسانی که دارای کد رهگیری از ستاد ساماندهی سوخت هستند هرچه سرعتر برای تکمیل مدارک به اداره پست مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز