خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

رویکردهای عمرانی و اجتماعی در بودجه سال آینده شهرداری مدنظر قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۶۲۸

در حوزه ورزش شهرداری کلانشهر تبریز، با بخش هایی که در برنامه سال آتی مورد پیش بینی قرار داده، چه در ورزش قهرمانی و چه در ورزش محلات برنامه های کارسازی برای استمرار و توسعه ورزش پیش بینی کرده است.

شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز در برنامه بودجه سال آتی رویکردهای عمرانی و اجتماعی را به موازات هم مورد توجه قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی امروز پس از پایان جلسه شورای اسلامی شهر تبریز در گفتگو با خبرنگاران افزود: سال گذشته در حوزه عمران گام های جدی برداشته شد که استمرار آن در برنامه سال آتی، نقش کارسازی در روانسازی معضلات شهر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری تبریز در سال ۹۳ نشان داد که با حمایت، نظارت و هدایت شورای اسلامی شهر و تحقق مدیریت هماهنگ شهری می توان گام های پر شتابی در حوزه عمران برداشت گفت: استمرار این روند، مطالعات و کارشناسی دقیق شورا و شهرداری تبریز زمینه ساز تحولات اساسی در سیمای شهر خواهد شد.

نجفی با اشاره به عزم شهرداری تبریز برای ایجاد ۱۰ خیابان نمونه و الگو در هر یک از مناطق ۱۰ گانه تاکید کرد: رسیدگی اساسی به وضعیت ساختاری، هندسی و ظاهری جداول، آسفالت‌ها، پیاده‌روها، خط‌کشی‌ها، سردر و نمای مغازه‌ها، علایم راهنمایی ‌و‌ رانندگی و سیستم‌های روشنایی، از جمله بخش‌های اجرای این طرح در خیابان‌های نمونه است.

نجفی افزود: با اجرا و تکمیل این طرح در هر یک از مناطق ده‌گانه، شاهد الگوی ارزشمند زیباسازی در رسیدگی به خیابان‌های هر یک از مناطق خواهیم بود.

وی همچنین از عزم شهرداری تبریز برای انتقال مشاغل مزاحم با حمایت شورای اسلامی کلانشهر تبریز و واحدهای صنفی و صنعتی خبر داد و گفت: در حوزه ورزش شهرداری کلانشهر تبریز، با بخش هایی که در برنامه سال آتی مورد پیش بینی قرار داده، چه در ورزش قهرمانی و چه در ورزش محلات برنامه های کارسازی برای استمرار و توسعه ورزش پیش بینی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز