خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۵۴۹

متخصصان خوش‌فکر استان توانسته‌اند با استفاده از مقالات علمی به تولیداتی برسند که ارزش افزوده بالایی داشته و می‌تواند صنعت آذربایجان شرقی را متحول کند.

استاندار آذربایجان شرقی بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان استان در راستای عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تولید محصولات فناوری‌محور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی اسماعیل جبارزاده در حاشیه بازدید از غرفه این استان در پنجمین نمایشگاه ملی علم تا عمل، اظهار داشت: خوشبختانه شرکت‌های موفق استان محصولات خود را که بر پایه علوم و فناوری‌های جدید است، در این نمایشگاه عرضه کرده‌اند.

وی افزود: متخصصان خوش‌فکر آذربایجان شرقی توانسته‌اند با استفاده از مقالات علمی به تولیداتی برسند که ارزش افزوده بالایی داشته و می‌تواند صنعت استان را متحول کند.

جبارزاده تصریح کرد: وظیفه همه مسوولان است که به نحو احسن از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کنند تا آنها بتوانند قدم‌های خوبی در راستای تولید محصولات دانش‌بنیان بردارند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به معرفی این استان به عنوان استان برتر در حوزه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، ضمن تبریک این موفقیت به مردم و چهره‌های علمی و صنعتی استان، اظهار داشت: این عنوان نشان‌دهنده عملکرد ارزنده تمام دست‌اندرکاران حوزه اقتصاد دانش‌بنیان استان در یک سال گذشته است.

جبارزاده افزود: استان آذربایجان شرقی قدم‌های خوبی در زمینه تبدیل علم به ثروت و تولیدات دانش‌بنیان و فناورانه برداشته است و امیدواریم با ادامه این روند بتوانیم در تحقق خواسته‌های رهبری و تاکیدات دولت مبنی بر اقتصاد مقاومتی نقش موثری داشته باشیم.

وی در این بازدید ضمن گفت‌وگو با صاحبان طرح‌های فناورانه استان، با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان شرکت‌کننده در نمایشگاه علم تا عمل آشنا شد.

شایان ذکر است استاندار آذربایجان شرقی در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل به پاس تلاش‌های موثر در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در این استان مورد تجلیل قرار گرفت.

استاندار آذربایجان شرقی، دانش‌بنیان، اقتصاد مقاومتی، اسماعیل جبارزاده، نمایشگاه ملی علم تا عمل

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز