خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی:

۲۹۵ پایگاه کمک‌های مردمی آذربایجان شرقی را در جشن نیکوکاری جمع آوری می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۰۴

امسال برنامه‌های هفته احسان و نیکوکاری با شعار اکرام فاطمی، شور نیکوکاری و توانمند سازی خانواده‌ها با حضور پرشور نیکوکاران از ۱۳ تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: ۲۹۵ پایگاه ثابت و سیار این نهاد در سراسر استان در هفته احسان و نیکوکاری کمک‌های مردم نیکوکار را جمع آوری می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی گمیته امدادخمینی(ره) آذربایجان شرقی حسین دشتی افزود: امسال برنامه‌های هفته احسان و نیکوکاری با شعار اکرام فاطمی، شور نیکوکاری و توانمند سازی خانواده‌ها با حضور پر شور نیکوکاران از ۱۳ تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی هدف عمده جشن نیکوکاری اشاعه فرهنگ احسان و همدلی در بین مردم و شناسایی خیران نیکوکار عنوان کرد و گفت: شماره حساب ۷۷۷ بانک ملی برای جمع آوری کمک‌های نقدی مردم نوعدوست استان در نظر گرفته شده است

دشتی افزود: آموزش و پرورش، صدا و سیما، سازمان دانش آموزی و نیروی مقاومت بسیج در برگزاری هر چه باشکوه تر هفته احسان و نیکوکاری مشارکت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه مردم نوعدوست استان سال گذشته بیش از۴۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی در جشن نیکوکاری مساعدت کردند، گفت: کمک های جمع آوری شده در این جشن در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع می‌شود.

دشتی خاطرنشان کرد: پایگاه های مدارس در ۱۳ اسفند، کمیته امداد و نیروی مقامت بسیج در ۱۴ اسفند و پایگاه‌های مستقر در نماز جمعه و مسیرهای پیاده رو در روز ۱۵ اسفند آماده جمع آوری کمک های مردم نوعدوست استان می‌باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز