خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۲ طرح عمرانی در دانشگاه تبریز به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۱۹

طرح مقام سازی ساختمان دانشکده ادبیات فارسی و زبانهای خارجی با زیربنایی به وسعت ۴ هزار و ۹۲۵ متر مربع و با هزینه ای بالغ بر۱۹ میلیارد ریال و برای ساختمان حسنیه مرقد مطهر شهدا در زمینی به وسعت ۲۱۰ متر مربع، ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

طرح مقاوم سازی ساختمان دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی و حسینیه مرقد مطهر شهداء دانشگاه تبریز امروز با حضور دکتر مجتبی شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنارییس دانشگاه تبریز امروز در حاشیه افتتاح این پروژه ها گفت: طرح مقام سازی ساختمان دانشکده ادبیات فارسی و زبانهای خارجی با زیربنایی به وسعت ۴ هزار و ۹۲۵ متر مربع و با هزینه ای بالغ بر۱۹ میلیارد ریال و برای ساختمان حسنیه مرقد مطهر شهدا در زمینی به وسعت ۲۱۰ متر مربع، ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

محمدرضا پورمحمدی خاطرنشان کرد: درطرح مقاوم سازی ساختمان دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی ۱۵میلیارد ریال برای مقاوم سازی و ۴ میلیارد ریال برای تعمیرات اساسی هزینه شده است.

وی، با اشاره به مدت زمان انجام طرح مقاوم سازی ساختمان دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی که در طول ۱۲ ماه و ساخت حسینیه مرقد مطهر شهداء که در طول ۳ ماه انجام گرفته است، اضافه کرد: برای اجرای این طرح ها ۲۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز