خبرگزاری کار ایران

با حکم مدیرعامل تأمین اجتماعی؛

مدیر جدید درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۴۲۵

در مراسمی مدیر جدید درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی با حکم مدیرعامل تأمین اجتماعی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در این مراسم که امروز با حضورمحمدعلی همتی معاون درمان تأمین اجتماعی، مدیران سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آذربایجان شرقی، معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی، فرماندار تبریز و جمعی از پزشکان و دست اندرکاران بخش درمان استان برگزار شد دکتر جمال الدین نیکنام به عنوان مدیرجدید درمان تأمین اجتماعی این استان معرفی شد.

نیکنامی جایگزین دکنر سیدحسن سیدی شد که۵ سال و۸ روز این مسئولیت را برعهده داشت شد.

نیکنامی پیش از این، عهده دار این مسئولیت نیز بوده و سمتهای مختلفی را در استان از جمله مدیریت بیمه همگانی، معاون پشتیبانی دانشکاه علوم پزشکی را بر عهده داشته است.

سیدی مدیرقبلی درمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی در این مراسم با ارایه گزارشی ازعملکرد فعالیت خود در این مسئولیت گفت: علی رغم تلاش‌های انجام شده وموفقیتهای متعدد به دست آمده واقدامات نوآورانه هنوز استان در بخش درمان تأمین اجتماعی نیازمند اقدامات جدیدی است که احداث بیمارستان جدید تامین اجتماعی تبریز باید در اولویت آن باشد.

نیکنامی مدیر جدید درمان تآمین اجتماعی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم طی سخنانی پیگیری ایجاد بیمارستان جدید تامین اجتماعی تبریز را از اولویت‌های خود خواند وگفت: علی رغم اینکه حرف‌های زیادی درمورد این بیمارستان زده شده است ولی اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است که امیدواریم با همکاری ومشارکت جدی تحقق آن رااجرایی کنیم.

همین گزارش حاکی است در این مراسم ضمن استقبال از حضور دکتر نیکنامی به عنوان مدیرجدید درمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی که با تشویق‌های مکرر همراه بود، با اهدای هدایایی از سوی نهادهای مختلف از تلاش‌های دکتر سیدی مدیر قبلی درمان تامین اجتماعی استان نیز تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز