خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خبرداد:

توزیع 10 هزار کیسه همیان بین اصناف و کسبه در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۱۹۷

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: 10 هزار کیسه مخصوص طرح همیان مولا بین اصناف و کسبه استان توزیع شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی، حسین دشتی با اشاره به اینکه کمیته امداد در یک اقدام ابتکاری به تاسی از مولای‌مان حضرت علی (ع) طرح همیان مولا را با هدف احیای شب‌گردی‌های آن حضرت به منظور رساندن اطعام به فقرا و ایتام اجرا می‌کند، اظهار داشت: مردم سخاوتمند استان در قالب طرح همیان مولا طی سال گذشته بیش از 6 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کرده بودند.

دشتی با بیان اینکه در این طرح، اقلام جمع‌آوری‌شده توسط مددکاران این نهاد و با همکاری معتمدین محلی بین نیازمندان توزیع خواهد شد، خاطر نشان کرد: برنج، روغن، ماکارونی، انواع کنسروها، قند، شکر، چای و حبوبات از اقلامی هستند که در اولویت جمع‌آوری و توزیع بین نیازمندان قرار دارند.

وی اظهار کرد: طرح همیان مولا منحصر به زمان خاصی نیست لیکن در ماه مبارک رمضان به لحاظ فضای معنوی و تلاش مسلمانان برای کمک به یکدیگر جهت ادای تکلیف روزه‌داری  و نیز زنده نگه داشتن سیره امامان خصوصاً مقتدای شیعیان امام علی (ع) اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه  برنامه‌های جشن رمضان با محوریت مراکز نیکوکاری مساجد برگزار می‌شود، یادآور شد: شماره حساب 777 بانک ملی قابل واریز در تمامی شعب و سامانه 30001274 آماده جذب و جمع آوری کمک‌های مردم نیکوکار و خیرین استان به نیازمندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز