خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

افتتاح 864 پروژه عمرانی با اعتبار 786 میلیارد تومان در هفته دولت

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به طرح‌هایی که در هفته دولت در این استان به بهره‌برداری می‌رسند، گفت: 864 طرح شهری و روستایی با اعتبار هفت هزار و 860 میلیارد ریال در این مدت افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدصادق پورمهدی در ستاد سیاست گذاری و گرامی‌داشت هفته دولت افزود: بیشترین جهت گیری طرح‌های هفته دولت امسال در مسیر توسعه و عمران روستایی در حوزه‌های آبرسانی، برق‌رسانی، گازرسانی و راه روستایی است.

وی ادامه داد: امیدوارم امسال بتوانیم هفته دولت را با همکاری رسانه‌ها و صدا و سیما در جهت افزایش شور و نشاط و امیدواری واقعی در میان مردم برگزار کنیم.

پورمهدی با بیان اینکه هفته دولت امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت تر است، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت امسال، تبریز میزبان اجلاس وزرای گردشگری کشورهای اسلامی است و این موضوع خواسته و ناخواسته برنامه‌های این هفته را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

وی گفت: باید در نحوه معرفی استان در این اجلاس بسیار مهم و بین المللی طوری برنامه‌ریزی و عمل شود که پتانسیل‌ها و توانمندی آذربایجان شرقی با بهره‌گیری از هنرمندان استانی به نمایش گذاشته شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت پوشش خبری هفته دولت توسط رسانه‌های مختلف، افزود: ضروری است اصحاب رسانه در این هفته در کنار مدیران و دستگاه‌های مختلف قرار گیرند تا عملکرد سه ساله دولت به درستی اطلاع رسانی شود.

وی اضافه کرد: در این هفته برخی طرح‌ها به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح خواهد شد که ضروری است شرکت مخابرات استان در این خصوص زیرساخت‌های لازم را ایجاد و همکاری مناسبی داشته باشد.

پورمهدی گفت: با توجه به ناامنی‌ها و مشکلاتی که در کشورهای همجوار وجود دارد باید در اطلاع رسانی عملکرد دولت به مردم نشان دهیم که دولت در راستای تامین امنیت و آرامش حرکت می‌کند.

کد خبر : ۴۰۰۲۱۷