خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز:

دراویش صف‌شان را از اغتشاشگران جدا کنند/ بجای جمع‌آوری دستفروشان جایی برای آنها درنظر گرفته شود/ نباید به بهانه تبریز ۲۰۱۸ صندوق‌های کمیته امداد جمع‌آوری شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۹۳۲

باید سازمان‌های دیگر با صنعت‌گران همکاری نمایند تا به حفظ محیط زیست کمک شود. اینکه مسئولان از طبقه ضعیف دست بکشند و خود را به طرف رفاه سوق دهند کار اشتباهی است. نباید به بهانه تبریز ۲۰۱۸ صندوق‌های کمیته امداد جمع‌آوری شود

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به نام‌گذاری پانزدهم اسفند ماه به‌عنوان روز درختکاری از شهرداری خواست در توسعه فضای سبز پیشگام باشد و گفت: صنعت‌‌گران گفته‌‌اند اگر زمینی در اختیارشان قرار گیرد، درختکاری می‌کنند، باید سازمان‌های دیگر با صنعت‌گران همکاری کنند تا به حفظ محیط زیست کمک شود.

وی با اشاره به اغتشاشات خیابان پاسداران تهران که در روز شهادت حضرت زهرا(س) توسط گروهی خاص انجام شد، توضیح داد: متاسفانه ۳ نفر از کارکنان نیروی انتظامی و یک نفر از بسیجیان به شهادت رسیدند و جا دارد مسئولین قضایی با آن‌ها برخورد کنند. دراویش نیز از اغتشاشاگران اعلام برائت کرده و صف‌شان را از آنان جدا کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی اقتصاد مقاومتی را زمینه‌ رونق تولید داخلی عنوان کرد و بیان داشت: جلوگیری از واردات و قاچاق امری واجب است، اگر ما این کار را کنیم اقتصاد شکوفا می‌شود. ارتباط اقتصادی و ورود سرمایه‌گذارخارجی‌ بنابه ضرورت اشکالی ندارد ولی تصمیم گیرندگان و اداره‌کنندگان این‌ها باید از داخل باشند.

وی به دیدار سه هزار نفری مردم آذربایجان‌شرقی با امام خامنه‌ای و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب در ۲۹ بهمن ماه سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: رهبر انقلاب در این دیدار به نکات مهمی اشاره داشتند که یکی از آن‌ها بحث تداوم انقلاب اسلامی بود که در هیچ جایی دیده نشده است و در کنار انتقادات و پیشنهادات از اصل نظام باید همه دفاع کنند.

وی بیان داشت: اینکه مسئولان از طبقه ضعیف دست بکشند و خود را به طرف رفاه سوق دهند کار اشتباهی است. از سویی دیگر نزدیک عید نوروز است و باید به فکر نیازمندان باشیم؛ می‌آیند دست‌فروشان را جمع‌آوری می‌کنند، به‌جای این باید مکانی در نظر گرفته شود تا آنان نیز بتوانند امرار معاش کنند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با بیان اینکه نباید به بهانه تبریز ۲۰۱۸ صندوق‌های کمیته امداد جمع‌آوری شود، گفت: باید دست نیازمندان را بگیریم و کمک کنیم، همه دوست دارند شهر تمیز بشود اما باید باید هماهنگی صورت بگیرد.

آل‌هاشم با اشاره به کنفرانس مونیخ، خاطرنشان کرد: جبهه‌ مقاومت هم در عراق و سوریه وارد مرحله بازدارندگی‌ شده و این توطئه‌های رژیم صهیونیستی دیگر رنگشان حنا ندارد و بالاخره این رژیم نابود خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز