خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز خبر داد:

احداث گرمخانه مخصوص بانوان در تبریز / فعالیت باغ فرشته تجربه‌ای موفق در حمایت از زنان بی‌پناه

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۱۰۶

شهردار تبریز از احداث گرمخانه مخصوص بانوان بعد از اخذ مجوزهای لازم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، ایرج شهین باهر در جلسه‌ای که برای تبادل نظر درباره مجموعه فرشته در محل فرمانداری تبریز تشکیل شد، اظهار داشت: به‌زودی بعد از اخذ مجوزهای لازم، گرمخانه ویژه بانوان توسط شهرداری تبریز احداث و راه‌اندازی خواهد شد.

باهر افزود: یکی از وظایف شهرداری احداث گرمخانه‌هاست و در این راستا احداث و راه‌اندازی گرمخانه مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری تبریز قرار دارد.

شهردار تبریز افزود: زمین مناسبی برای احداث این گرمخانه مکان‌یابی شده و در آینده نزدیک بعد از اخذ مجوزهای لازم احداث این گرمخانه آغاز خواهد شد.

باهر گفت: وظیفه انسانی و اداری همه ماست که از مراکزی مانند باغ فرشته که به حمایت از زنان بی پناه و بی‌سرپرست می‌پردازند، حمایت کنیم.

وی با تقدیر از تمامی افرادی که در زمینه حمایت از زنان بی سرپرست و بی پناه فعال هستند، اظهار داشت: باغ فرشته مکان مناسبی برای بانوان بی خانمان و بی سرپرست بوده و شهرداری تبریز از هیچ تلاشی برای حمایت از اینچنین مراکزی دریغ نخواهد کرد.

شهردار تبریز در پایان اظهار داشت: مراکزی مانند باغ فرشته باید متولی مشخصی داشته باشند و کنار این قضیه ما هم در کنار سایر ادارات آماده همه گونه همکاری و حمایت در این خصوص هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز