خبرگزاری کار ایران

فرماندار اهر مطرح کرد:

لزوم تبدیل بزرگداشت مقام و منزلت شهدا به فرهنگی عمومی و ماندگار

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۵۶۱

فرماندار شهرستان اهر گفت: بزرگداشت مقام و منزلت شهدا بایستی به فرهنگی عمومی و ماندگار تبدیل شود.

به گزارش ایلنا، زاهد محمودی در آیین روز بزرگداشت شهدا گفت: شهدا با نثار خون خود، درس حریت و آزادگی و اقتدار را به ملت ایران آموختند و بزرگداشت مقام و منزلت آنان باید به فرهنگی عمومی و ماندگار تبدیل شود.

وی افزود: امنیت پایدار کشور عزیزمان را مدیون خون پاک شهدا و جان‌فشانی‌های ایثارگران هستیم و باید در راستای اعتلای مقام والای شهدا و فراگیری فرهنگ ایثار و شهادت کوشا باشیم.
 
فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: تکریم مقام و منزلت شهدا و خانواده های معظم آنان معطوف به یک روز خاص نبوده و ما وظیفه داریم هر لحظه و هر روز یاد و نام این عزیزان را زنده نگه داریم.

محمودی خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و الگو گیری از شخصیت و سیره زندگی آنان و صیانت از اهداف و آرمان های آنان بخشی از وظیفه جامعه در قبال شهداست که وظیفه داریم از دست آوردهای آنان تا آخرین قطره خون‌مان پاسداری کنیم.
 
وی در پایان بر ضرورت بازخوانی و ایفای نقش ها و مسئولیت های سنگین جامعه در قبال خون شهدا و ایثارگران به عنوان یک نیاز اساسی و فریضه ای فراموش ناشدنی تأکید کرد و اظهار داشت: همه باید در جهت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش های والای دفاع مقدس و نکوداشت یاد و نام شهدا کوشا باشیم و این کمترین کار در قبال ایثارگری ها و جان فشانی های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز