خبرگزاری کار ایران

کاهش 6 میلیاردی هزینه‌ها با حذف برون‌سپاری در سازمان پسماند تبریز

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۸۲۲

با حذف برون سپاری و بهره مندی از ظرفیت‌های داخلی سازمان مدیریت پسماند تبریز و مدیریت بهینه از نیروهای داخل سازمانی 6 میلیارد ریال در هزینه های سازمان صرفه جویی شد.

به گزارش ایلنا،در راستای کاهش هزینه‌های کاشت و نگهداری درخت در توسعه  پروژه‌های جنگل‌کاری و فضای سبز ، هر یک از کارکنان سازمان مدیریت پسماند با کاشت و نگهداری ۲۰ اصله درخت در زمینه کاهش هزینه‌ها مشارکت می کند .

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با بیان مطلب فوق افزود: با توجه به هزینه بالای عملیات کاشت و نگهداری درخت در پروژه جنگلکاری و توسعه فضای سبز مجتمع دفن فنی مهندسی پسماندهای شهری تبریز ، تصمیم بر این شد تا مناقصه این پروژه را برگزار نشود و در مقابل با مشارکت خود کارکنان سازمان و همکاران علاقمند در مجموعه خدوم شهرداری تبریز قصد بر این داریم ، کاشت و نگهداری درختان را بر عهده گیریم تا در این ارج معنوی سهیم شویم.

وی با اشاره به اینکه 600 میلیون تومان مناقصه نگهداری و کاشت جنگل‌کاری مرکز دفن بود، افزود: نگهداری و کاشت درختان در مرکز دفن مهندسی پسماند توسط همکاران سازمان مدیریت پسماند انجام می گیرد.

 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در پایان سخنانش با تشکر از اعضای هئیت مدیره سازمان مدیریت پسماند گفت: نگهداری و کاشت درختان در مرکز دفن مهندسی در راستای بهره وری و کارایی بدون واگذاری به بخش خصوصی با اخذ مجوز اعضای هئیت مدیره سازمان صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز