خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان اهر:

بهبود فضای کسب و کار و حمایت از کالای ایرانی مورد تاکید دولت است

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۹۵۶

فرماندار شهرستان اهر گفت: بهبود فضای کسب و کار و حمایت از کالای ایرانی مورد تاکید دولت و تکلیف مردم است.

به گزارش ایلنا، زاهد محمودی در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر سال ۱۳۹۷، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از کالای ایرانی را مورد تاکید دولت و تکلیف مردم برشمرد و گفت: بر اساس مصوبه دولت، دستگاه های اجرایی از خرید کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند منع هستند و کنار آن نیز بهبود فضای کسب و کار از جمله اقداماتی است که دستگاه‌های دولتی می‌توانند در راستای تحقق شعار سال انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه ارتقاء کیفیت محصولات و ارائه خدمات مناسب از سوی تولیدکنندگان مردم را نسبت به خرید و حمایت از کالای ایرانی ترغیب می‌کند، خاطرنشان کرد: دستگاه های نظارتی حتماً در این میان به تولیدات تولیدکنندگان نظارت کافی داشته باشد تا اجناسی که در داخل کشور تولید می شود، از کیفیت مناسبی برخوردار باشد.

فرماندار اهر در ادامه تعمیق و توسعه فرهنگ عمومی را از مهم ترین وظایف شورای فرهنگ عمومی این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت:شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر چهارچوب، رویکرد و مأموریت هایی دارد و طبق دستورالعمل، شورایی برای سیاست گذاری در حوزه فرهنگ و هنر، مسائل اجتماعی بوده و اجرایی نیست.

محمودی افزود: مشخصه شورای فرهنگ عمومی کاملاً مشخص است و وظیفه این شورا سیاست گذاری و مصوبه بوده که طبق قانون مصوبات را می بایست دستگاهی که متولی آن است انجام دهد.

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر همچنین با اشاره به اینکه دین اسلام به هیچ عنوان از شادی، نشاط منع نمی کند بلکه طرفدار شادی مردم نیز است، گفت: ایجاد نشاط و شادابی و نرم خویی را بایستی در جامعه تعمیق دهیم و در کنار آن برای ارتقاء فرهنگ عمومی مجدانه تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان اهر در ادامه تصریح کرد: گاهاً افراط و تفریط هایی که در جامعه مخصوصاً در حوزه فرهنگی و هنری اتفاق می افتد متأسفانه باعث بدبین شدن جوانان نسبت به دین می‌شود که بر این اساس لزومی ندارد رفتارهایی داشته باشیم که نتیجه عکس در جامعه بدهد.

محمودی با اشاره به اینکه مسافرت ۱۱ میلیون نفر از هموطنان به کشورهای دیگر در ایام تعطیلات نوروزی برای کشور آسیب اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دارد، گفت: خروج این میزان جمعیت از کشور نه تنها آسیب‌زا بوده، بلکه اقتصاد کشور را تحت الشعاع قرار می‌دهد و باعث می‌شود تا میلیون‌ها دلار ارز از کشور خارج شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز