خبرگزاری کار ایران

علیار راستگو مطرح کرد:

نگرش دولت گفت‌وگو با تمامی جریانات سیاسی کشور است

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۷۸۳

فرماندار تبریز در نشست خبری خود در جمع اصحاب رسانه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیار راستگو در نشست خبری و در جمع اصحاب رسانه ضمن اشاره به اهمیت کار خبری و خبرنگاری، رسالت کاری خبرنگاری را در انعکاس مطالبات مردم دانست.

راستگو اذعان داشت: من فرماندار دولت تدبیر و امید بوده و هستم و افتخاری برای من بوده که در این دولت توفیق خدمت‌ و خادمی ملت را داشته باشم. در این جایگاه هر کسی با هر تفکر سیاسی که بخواهد در رفع مسائل و مشکلات مردم قدم بردارد با آغوش باز  استقبال می‌کنم و این یک نگرش ملی از طرف دولت است که گفت‌وگوی سیاسی با تمامی جریان‌های سیاسی انجام شود.

فرماندار تبریز درباره سفر ریاست‌جمهوری به تبریز بیان داشت: جا دارد از مردم همیشه در صحنه آذربایجان و بخصوص تبریز  با حضور شکوهمند و استقبال و حمایت از رئیس‌جمهوری تشکر کنم. دستاوردهای بسیاری برای شهر تبریز در پروژه‌ها و طرح‌های مختلفی در این سفر حاصل شد که یکی از دستاوردهای مهم سفر وی افتتاح رسمی رویداد تبریز 2018 و شناساندن پتانسیل و ظرفیت‌های گردشگری تبریز به میهمانان خارجی و داخلی بود.

وی اظهار داشت: چالش اساسی کشور در این‌بازه زمانی حمایت از کالای ایرانی و در راستای آن حمایت از تولید داخلی است. تبریز به‌عنوان مادرشهر صنعتی کشور ظرفیت و توان بالقوه‌ای را دارا است و بزرگترین پتانسیل و ظرفیت نیروی انسانی و نیروی کار متخصص است.

فرماندار تبریز درباره پروژه میدان آذربایجان تبریز نیز افزود: پروژه آذربایجان در یک‌ماه اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و بنده پیگیر روند تکمیل پروژه از شهرداری هستم.

وی همچنین درباره واگذاری تیم تراکتورسازی تبریز به بخش‌خصوصی نیز اظهار داشت: هلدینگ تراکتورسازی به بخش‌خصوصی واگذار شده و تصمیم‌گیری در این‌باره بر عهده مسئولان باشگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز