خبرگزاری کار ایران

شنبه روز سرنوشت‌ساز برای پرشورها؛

مزایده تراکتورسازی در تهران/ زنوزی بی‌رقیب در مزایده

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۶۷۹

جلسه واگذاری باشگاه تراکتورسازی تبریز در حالی قرار است روز شنبه ۲۹ اردیبهشت برگزار شود که محل تحویل اسناد و مدارک محل باشگاه در تبریز است اما جلسه واگذاری در تهران خواهد بود.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا، از وضعیت تراکتورسازی بی‌شک همه این خبر را شنیده‌اید که باشگاه تراکتورسازی در آستانه واگذاری به بخش خصوصی است و طبق مزایده ای که از چند روز پیش شروع شده فقط یک مشتری آن هم به نام محمدرضا زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد دارد و شنیده ها حاکی از آن است که جلسه واگذاری باشگاه تراکتورسازی روز شنبه ۲۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد اما آنچه مشخص است محل تحویل اسناد و مدارک محل باشگاه در تبریز است.

ولی طبق شنیده‌ها جلسه واگذاری در تهران برگزار خواهد شد و این مسئله ای است که باید هیات مدیره فعلی باشگاه به آن پاسخگو باشند که چرا مزایده‌ای که مالک جدید و بی رقیبش اهل تبریز است و باشگاه هم در تبریز قرار گرفته است باید در تهران برگزار شود؟

 یکی از مشکلاتی که تراکتورسازی داشت و هواداران به آن معترض بودند متکی بودن باشگاه به تهران بود و شاید ناتوانی مسئولان فعلی باشگاه در اداره تیم بود که تراکتور را به تهران متکی می‌کرد و حال باید دید اگر تصمیم خصوصی سازی تراکتور تغییر نکند و تیم واگذار شود مدیریت این تیم چگونه خواهد بود؟

فراموش  نشود که زنوزی علاوه بر گسترش فولاد مالک ماشین سازی در لیگ دسته اول کشور هم هست که اخیرا یکی از رسانه های محلی تبریز مدعی شکایت زنوزی از آنها به علت منتشر کردن خبری مبنی بر مشکلات مالی ماشین سازان بود.

باید منتظر بود و دید که آیا تراکتور سازی واگذار خواهد شد یا خیر و آیا باز هم مثل سال‌های اخیر به دوران اوجش بازخواهد گشت یا مثل لیگ هفدهم یکی از تیم های مدعی سقوط خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز