خبرگزاری کار ایران

امام جمعه تبریز:

روابط عمومی‌ها آیینه تمام نمای تشکیلات خود هستند/ نباید در کار اطلاع‌رسانی جناح بندی باشد

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۸۶۱

نماینده‌ولی‌فقیه‌درجمع مدیران روابط‌عمومی‌های سازمان‌ها ونهادهای آذربایجان‌شرقی اظهارکرد: فعالیت در عرصه روابط‍‌عمومی رسالتی سنگین و خطیر و در عین حال بسیار آسان است به شرطی که در پیگیری امور محوله و موضوع مهم اطلاع‌رسانی جناح بندی صورت نگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار مدیران روابط عمومی های سازمانها ونهادهای آذربایجان شرقی با بیان اینکه یکی از کارکردهای مهم روابط عمومی سازمان ها و نهادهای مختلف انتقال واقعی اخبار و اطلاعات مربوط به سازمان مطبوع است، گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی و سازمان های مختلف باید بواسطه اداره روابط عمومی از وقایع و عملکرد مربوط به مجموعه خود آگاه شوند و نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

امام جمعه تبریز افزود: روابط عمومی ها آیینه تمام نمای تشکیلات خود هستند و چنانچه اگر عیب و ایرادی در هر بخش از سازمانی وجود داشته باشد ، باید توسط روابط عمومی به بهترین نحو منعکس شود.

آل‌هاشم با تاکید بر پذیرش مشکلات از سوی مدیران مجموعه ها گفت: روابط عمومی ها در انتقال مسایل و مشکلات سازمان ها نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند و مدیری که علاقه ای به شنیدن مشکلات نداشته باشد خائن است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با انتقاد از تعریف و تمجیدهای بی جا توسط روابط عمومی از روسای سازمان ها تصریح کرد: روابط عمومی ها و روسای دفاتر مدیرانی که بی اساس از مسئولان تعریف می‌کنند در واقع در جهت تخریب همان مسئول حرکت می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تاکید بر تکریم مردم و ارباب رجوع سازمان ها از سوی مجموعه روابط عمومی و دفاتر مدیران تصریح کرد: مدیران و روسای سازمان ها در انتخاب مسئولان روابط عمومی و دفاتر خود حساسیت داشته باشند تا رفتار این افراد عملکرد کل مجموعه را زیرسئوال نبرد. اقدامات ایجابی مهمتر و تاثیرگذارتر از اقدامات سلبی در جلب و جذب آحاد مردم است و مسئولان روابط عمومی می‌توانند در جهت پیشبرد اهداف سازمانی خود این رسالت را به نحو شایسته انجام دهند.

وی کار روابط عمومی را کاری بسیار سنگین و سخت دانست و گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان مسئولیت های خطیری در این زمینه برعهده دارند. به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است. فعالیت در عرصه روابط عمومی رسالتی سنگین و خطیر و درعین حال بسیار آسان است به شرطی که در پیگیری امورات محوله و موضوع مهم اطلاع رسانی جناح بندی صورت نگیرد و از هر طیف و سلیقه ای برای بیان عملکرد سازمان و ارتباط گیری با مردم استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها باید از ظرفیت همه رسانه ها و خبرگزاری ها به یک میزان استفاده کنند، افزود: روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است و نقش مهمی در تعیین، شکل دهی و برنامه‌ریزی در راستای اجرای سیاست‌های راهبردی یک سازمان ایفا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز