خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز ارتباطات صورت گرفت؛

عالی‌ترین نشان روابط عمومی ایران در دستان مولف تبریزی

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۲۹۲

نشان عالی روابط عمومی به فرزند آذربایجان و مؤلف تبریزی دایره‌المعارف روابط عمومی، دکتر حمید صبری اهدا شد که این عالی‌ترین نشان علمی روابط عمومی در کشور است.

به گزارش ایلنا، در دومین رخداد ملی روابط عمومی که به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و کارگزار روابط عمومی در هتل بزرگ ارم تهران برگزار شد، نشان عالی روابط عمومی به فرزند آذربایجان و مؤلف دایره‌المعارف روابط عمومی دکتر حمید صبری اهدا شد که این عالی‌ترین نشان علمی روابط عمومی در کشور است.

لازم به ذکر است همزمان با تبریز ۲۰۱۸ دایره المعارف روابط‌عمومی ایران‌ منتشر شد ‌دایرةالمعارف روابط عمومی ایران اثر استاد حمید صبری با نظارت و راهنمایی ۱۰ نفر از برجستگان و دانمشندان علمی جهانی روابط عمومی در دو زبان فارسی و انگلیسی همزمان با مراسم تبریز ۲۰۱۸ منتشر شد.‌

منحصر به‌فرد بودن این اثر علمی و تحقیقاتی را از ویژگی‌های این اثر بوده و ایجاد فهم یکسان و زبان مشترک از مفاهیم، ایجاد نقشه کامل با ابعاد مختلف در روابط عمومی معرفی ‌و به رخ کشیدن داشته، تهیه و تدوین مرجعی معتبر و برداشتن قدمی در جهت بومی‌سازی روابط عمومی ایران از دیگر نقاط قوت دایرةالمعارف روابط عمومی ایران است از ویژگی‌های این اثر می توان به قابل درک بودن برای عام، گستردگی، توجه به جنبه‌های تخصصی، بهره‌گیری از غالب توانایی‌های دانشمندان و صاحب‌نظران، اجتناب از نگرش محدود و سطحی‌نگری، استفاده از سلایق مختلف علمی، سیاسی و فکری اشاره کرد.

حمید صبری دارای آثار متعدد علمی و پژوهشی در عرصه ارتباطات رسانه و روابط عمومی، ایران شناسی، دین، آینده‌پژوهی و هنر بوده و آثار تالیفی استاد صبری بیش از ۴۰ عنوان است.

وی ممتاز علمی کشور در سال ۱۳۸۴ شمسی بوده و چندین بار اساتید جهانی بین‌المللی همچون یحیی کمالی‌پور، حسام‌الدین بیان، حمید مولانا و محمد باقر ساروخانی و ... از ایشان تجلیل کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز