خبرگزاری کار ایران

فرماندار مراغه مطرح کرد:

حفظ اشتغال و ایجاد زمینه‌های لازم، رویکرد اصلی توسعه مراغه است

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۱۵۶

فرماندار این شهرستان، اظهار کرد: یکی از مهمترین رویکردهای اصلی فرمانداری در این شهرستان حفظ اشتغال و ایجاد زمینه‌های لازم برای توسعه مراغه است.

به گزارش ایلنا، حمید شکری در کارگروه رفع موانع تولید در جمع مدیران بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی با تاکید بر مشارکت کلیه دستگاه‌ها در جذب سرمایه گذاران جدید، تصریح کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه این شهرستان ضروری است با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استانی در ارائه تسهیلات تشویقی برای سرمایه گذاران اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به مهم ترین برنامه‌های فرمانداری در این شهرستان، اظهار کرد: یکی از مهم ترین رویکردهای اصلی فرمانداری در این شهرستان حفظ اشتغال و ایجاد زمینه‌های لازم برای توسعه مراغه است.

فرماندار مراغه  ادامه داد: در هفته آینده گروهی از سرمایه گذاران داخلی برای بازدید از این شهرستان با هدف سرمایه گذاری وارد این شهرستان خواهند شد و در این راستا انتظار داریم بانک‌های عامل در شهرستان و بویژه دستگاه‌های خدمات رسان همکاری‌های لازم را در ارائه تسهیلات لازم برای سرمایه گذاران داشته باشند.

شکری اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی فرمانداری و مسئولان ادارات توسعه این شهرستان بوده و در این راستا برنامه ریزی‌های لازم انجام شود.

وی گفت: ادارات خدمات رسان بدون هماهنگی فرمانداری حق قطع خدمات در واحد‌های تولیدی را نداشته و در صورت قطع خدمات در زمان‌های گذشته نیز موضوع در جلسه کارگروه مشکلات واحدهای تولیدی مطرح شده و راه‌حل‌هایی برای برطرف کردن مشکلات ارائه خواهد شد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در بخش کشاورزی این شهرستان گفت: عدم پرداخت برخی از خسارت‌های وارده به کشاورزان توسط بیمه کشاورزی از مهم ترین مسائل کشاورزی در این شهرستان است.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی برخی از کشورهای منطقه با ایران ،گفت: آمریکا با همکاری برخی از کشورهای منطقه به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و همیشه سابقه نشان داده است نقشه‌های آنها با شکست روبرو شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز