خبرگزاری کار ایران

فرماندا ملکان مطرح کرد:

توسعه و آبادانی شهر در گرو وصول درآمدهای مالیاتی

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۳۸۴

فرماندار شهرستان ملکان با بیان اینکه توسعه و آبادانی شهرها در گرو ایجاد اشتغال و نگاه دور اندیشانه مدیران‌منطقه به مسائل‌اقتصادی است، گفت: وصول درآمدهای مالیاتی توسعه و آبادانی شهرها را به دنبال دارد و باید نگاه مدیران به بحث مالیات جدی‌تر باشد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر خانی، ضمن اشاره به اهمیت عوارض مالیات بر ارزش افزوده در عمران شهرها و روستاها گفت: تکیه بر درآمدهای پایدار داخلی بسیار مهم است و تحقق این امر با پرداخت مالیات میسر است.

 خانی، اظهار داشت: در چرخه اقتصاد کشور ثابت ترین ابزار قابل برنامه ریزی برای بودجه عمومی در واقع مالیات است و توجه به این مهم با طرح تحول نظام مالیاتی در سرلوحه اقدامات دولت قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان ملکان با اشاره به وضعیت روستایی این منطقه، گفت: روال کنونی وصول عوارض ارزش افزوده موجب تداوم عمران و آبادانی شهرها و علی الخصوص روستاها می شود.

وی خواستار همکاری بیشتر شهرداری‌‎ها با ادارات امور مالیاتی برای اشاعه فرهنگ‌سازی مالیاتی شد و گفت: بسترسازی فرهنگی با اقداماتی هم چون نامگذاری معابر یا اماکنی به نام مالیات در سطح شهر و نصب بنرها برای اجرای پروژه‌هایی که از طریق واریز عوارض به حساب شهرداری‌ها انجام می‌شود، میسر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز