خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس مطرح کرد:

استان آذربایجان‌شرقی تنها تبریز نیست/ کمبود تخت بیمارستانی در مرند

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۴۸۱

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس با انتقاد از عدم همکاری کافی مسئولان شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی در بحث احداث بیمارستان جدید مرند گفت: مرند کمبود تخت بیمارستانی دارد و به‌شدت پیگیر احداث بیمارستان ۳۰۴ تختی مرند هستیم.

به گزارش ایلنا، محمد حسن‌نژاد در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مرند که با حضور استاندار آذربایجان شرقی و برخی مدیران استانی برگزار شد با بیان اینکه آب ارس تا روستای پیراسحاق مرند رسیده و الان باید برخی کارهای جانبی انجام شود تا زمین‌های کشاورزی از آب ارس سیراب شوند اظهار داشت: برخلاف شایعات این آب هیچ ربطی به آب خط انتقال ارس به تبریز ندارد و تا وقتی مرند و جلفا سیراب نشوند آب به شبستر و تبریز نخواهد رفت.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در ادامه به برخی دیگر از مشکلات شهرستان مرند اشاره کرد و گفت: در بحث راه‌ها خیلی گلایه‌ها داریم برای مثال جاده مرند جلفا بخش زیادی تعریض و به اتمام رسیده اما بخش جزیی که مانده قتلگاه است، نباید تا این حد طول می‌کشید.

  وی تاکید کرد: در حوالی سه راهی شوردرق در جاده مرند تبریز، نیاز به یک روگذر است که جالب اینجا است که با مبالغی که تاکنون بیمه به حادثه دیدگان و فوتی‌های این نقطه حادثه خیز داده است، امکان احداث ده‌ها روگذر بود.

حسن‌نژاد درباره عدم همکاری کافی مسئولان شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی در بحث احداث بیمارستان جدید مرند گفت: مرند کمبود تخت بیمارستانی دارد و به شدت پیگیر احداث بیمارستان 304 تختی مرند هستیم.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی همچنین با گلایه از راکد ماندن ورزشگاه نیمه کاره مرند گفت: استادیوم 5000 نفری مرند را در مسیر به استاندار نشان دادم که اعتبار آن مصوب شده اما مسئولان محلی باید کارهای سند زمین را انجام دهند که طول کشیده است.

وی تصریح کرد: مدیران کل آذربایجان شرقی متعلق به همه استان هستند، نه فقط تبریز و همچنانکه به فکر تبریز هستند باید به فکر شهرستانها نیز باشند چون آبادانی کل استان در گرو رسیدگی مناسب به شهرستان‌هاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز