خبرگزاری کار ایران

در پی اجرای طرح همای رحمت کشوری

مراغه در بر پایی سفره مهربانی ۶ هزار نفری رکورد شکست

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۳۹۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: مراغه با برپایی سفره مهربانی ۶هزار نفری رکورد طرح همای رحمت در سطح کشور را شکست.

به گزارش ایلنا؛ سعید کنعانی با اشاره به اجرای طرح همای رحمت هلال احمر همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی، ابراز کرد: سفره مهربانی مراغه با6 هزار نفر رکورد طرح همای رحمت در کشور را شکست.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری طرح همای رحمت در شهرستان های آذربایجان شرقی، گفت: همزمان با سراسر کشور طرح همای رحمت سفره مهربانی در شهرستان‌های استان نیز با مشارکت و همکاری هلال احمر و دیگر نهادهای دولتی و مردمی اجرا می‌شود.

سعید کنعانی با اشاره به رقابت شهرستان‌های استان در اجرای این طرح، عنوان کرد: شهرستان اهر تا سال گذشته و طی سال جاری با پخش 1600 بسته غذایی درشب‌های قدر رکوردار استان آذربایجان شرقی بود که امروز خوشبختانه شهرستان مراغه با توزیع 6 هزار بسته غذایی در بین مردم این شهرستان با عنوان "سفره مهربانی " رکورد کشوری را در این زمینه کسب کرد.

کنعانی همچنین خاطرنشان کرد: طرح سفره مهربانی با مشارکت جمعیت هلال احمر، فرمانداری،هیئت امنای مساجد، مردم خیر و نیروی انتظامی که با ۱۰ هزار بسته غذایی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و در شهرستان مراغه بیش از 2 هزاربسته غذایی هریک به ارزش یک‌ میلیون ریال در بین نیازمندان در روزهای آینده توزیع خواهد شد که طی سال گذشته جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی 5 هزاربسته غذایی را در بین نیازمندان توزیع کرده بود که امسال این تعداد به 10 هزار بسته غذایی و جیره خشک افزایش یافته است.

گفتنی است شامگاه روز گذشته شهرستان مراغه با برگزاری سفره مهربانی 6 هزار نفری رکورد کشوری را در طرح همای رحمت ثبت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز