خبرگزاری کار ایران

در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور؛

دوندگان آذربایجان شرقی ۵ مدال کشوری کسب کردند

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۶۱۵

دوومیدانی‌کاران آذربایجان‌شرقی در مسابقات قهرمانی کشور به 5 مدال دست یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور به مدت 2 روز در شهر مشهد برگزار شد و تیم آذربایجان‌شرقی با کسب 1 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز در رده نهم کشور قرار گرفت.

 تیم ۴ در ۴۰۰ متر امدادی آذربایجان‌شرقی قهرمان مسابقات کشور و تنها مدال طلای آذربایجان‌شرقی در بخش تیمی به دست آمده و تیم ۴ در ۴۰۰ متر امدادی این استان با زمان 3 دقیقه و 16 ثانیه و 78 صدم ثانیه به مقام قهرمانی کشور دست یافت.

در 400 متر با مانع مهدی پیرجهان از آذربایجان‌شرقی با 56 ثانیه و 65 صدم ثانیه در رده دوم قرار گرفته و به مدال نقره دست یافت همچنین در 400 متر هم میلاد ناصح‌جهانی با 48 ثانیه و 10 صدم ثانیه به مدال برنز دست یافت.

در پرتاب دیسک سجاد پیرآیقرچمن با 56 متر و 17 سانتی‌متر دومین مدال نقره آذربایجان‌شرقی را به دست آورد.

در 200 متر هم سجاد هاشمی دونده ملی پوش کشور از آذربایجان‌شرقی با 21 ثانیه و 53 صدم ثانیه به مدال برنز دست یافت.

هاشمی که سابقه حضور در المپیک ریو را در کارنامه دارد، یکی از امیدهای آذربایجان‌شرقی برای کسب سهمیه در بازی‌های آسیایی جاکارتا بوده و در این مسابقات نتوانست حد نصاب ورودی را کسب کند.

گفتنی است:مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور با حضور 200 دونده از سراسر کشور در مشهد برگزار شد که در پایان تیم استان قم به مقام قهرمانی دست یافته و تیم‌های فارس و کرمانشاه دوم و سوم شدند و آذربایجان‌شرقی با یک طلا، 2 نقره  2 برنز در مکان نهم قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز