خبرگزاری کار ایران

محمد اسدی:

دلیل متضرر شدن مرغداران هزینه گزاف تولید گوشت مرغ است

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۱۴۲

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر گفت: متأسفانه هزینه تولید گوشت مرغ برای تولیدکنندگان بیشتر از آن چیزی است که در بازار به فروش می رسد و همین امر سبب می‌شود تا مرغداران متضرر شوند.

به گزارش ایلنا، محمد اسدی در مراسم افتتاح مرغداری گوشتی ۲۰ هزار قطعه‌ای در روستای اشدلق اظهار داشت: این مرغداری در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع با سرمایه گذاری ۶۵۰ میلیون تومانی برای ۸ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

وی افزود: برای این‌که تولدی گوشت سفید نیازمند همراهی سرمایه گذاران و مسئولان است تا خدای ناکرده خللی به تولید وارد نشود قبول داریم که گاهاً مرغداری‌های شهرستان اهر با بحران روبرو می شوند لذا تقاضا داریم تا مرغداران با تشکیل اتحادیه گاهی در راستای حل مشکلات خود بردارند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر بابیان اینکه تشکیل اتحادیه مرغداران اهر در تامین نهاده ها می‌تواند نقش موثری داشته باشد، گفت: پیش از این اتحادیه مرغداران اهر تشکیل یافته بود و در تعیین مدیرعامل به لحاظ اینکه اختلاف نظرهایی وجود داشت روند تشکیل اتحادیه را با مشکل مواجه کرد.

اسدی اضافه کرد: متأسفانه هزینه تولید گوشت مرغ برای تولیدکنندگان بیشتر از آنچیزی است که در بازار به فروش می رسد و همین امر سبب می‌شود تا مرغداران متضرر شوند ولی اگر اتحادیه مرغداران شهرستان اهر شکل گیرد می‌تواند به رفع بخشی از مشکلات مرغداران منجر شود.

گفتنی است، مرغداری گوشتی ۲۰ هزار قطعه‌ای غلامعلی عبادپور با سرمایه گذاری ۶۵۰ میلیون تومانی و بدون دریافت تسهیلات با حضور مسئولان نماینده اهر و هریس، فرماندار و جمعی از روئسای ادارات مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز