خبرگزاری کار ایران

توحیدی خبر داد:

مشترکان خانگی گاز تحت پوشش بیمه حوادث

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۱۸۹

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: مشترکان خانگی گاز تحت پوشش بیمه حوادث هستند.

به گزارش ایلنا؛ سیدرضا رهنمای توحیدی اظهار داشت: با توجه به گسترش روزافزون گاز طبیعی در مناطق شهری و روستایی و افزایش سطح خدمات ارائه شده، تمام مشترکان خانگی گاز تحت پوشش بیمه حوادث قرار دارند.

وی ادامه داد: مشترکان خانگی گاز استان با وقوع حوادث ناشی از گاز طبیعی در صورت نقص عضو و از کار افتادگی دایم، جبران هزینه های پزشکی و خسارت های مالی هر واحد مسکونی و مشاعات و اشخاص ثالث تحت پوشش خدمات بیمه هستند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی اعلام کرد: این استان به دلیل استقرار در اقلیم سرد، وزش مستمر باد و طوفان، ساخت و سازهای غیر اصولی به خصوص در حاشیه شهرها، بی احتیاطی مشترکین گاز به دلیل مجهز نبودن وسایل گازسوز به تجهیزات ایمنی، پایین بودن کیفیت مصالح ساختمانی از جمله دودکش ها، دقت ناکافی در اجرا و نگهداری سیستم لوله کشی گاز داخلی دارای آمار به نسبت بالایی در حوادث نشت، انفجار، آتش سوزی و گاز گرفتگی است.

وی عنوان کرد: با وجود کاهش ۱۳ درصدی تعداد حوادث مرتبط با گاز در سال گذشته، کاهش ۲۱۰ مورد حادثه مصرف کنندگان گاز طبیعی گزارش در استان مستلزم نظارت و کنترل بیشتر در اجرا و نگهداری لوله کشی داخلی، ارتقای سطح ایمنی استاندارد وسایل گازسوز، توسعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز