خبرگزاری کار ایران

در تبریز انجام می شود؛

برگزاری نمایشگاه" هویت " در حمایت از قربانیان اسید پاشی

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۸۴۹

نمایشگاه آثار هنری در حمایت از قربانیان اسیدپاشی برای اولین بار در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا نمایشگاه آثار هنری با عنوان«هویت» در حمایت از قربانیان اسیدپاشی، دوم تا هفتم تیرماه ۹۷ از ساعت ۱۰ الی ۱۹ در نمایشگاه عمارت شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

هادی پاشا‌چینی مسئول برگزاری این نمایشگاه در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: بیشتر آثار این نمایشگاه مربوط به قربانیان اسیدپاشی است که توسط انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی در تهران جمع‌آوری شده و طی فراخوانی که از یک ماه گذشته انجام گرفته، آثار هنرمندان تبریزی نیز در‌باره   موضوع اسیدپاشی گردآوری شده است.

وی با اشاره به موضوع و انتخاب واژه‌ «هویت» برای این نمایشگاه، تصریح کرد: هدف از انتخاب این نام، تمرکز بر روی هویت قربانیان است چراکه پس از عمل اسیدپاشی طبیعتا چهره که جزیی از هویت هر شخص است، دستخوش تغییرات ناخواسته‌ای می‌شود فلذا این موضوع با هدف مقایسه هویت فرد پیش و پس از اسیدپاشی مورد توجه قرار گرفته است.

نماینده انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی کشور با بیان اینکه هدف از انتخاب این موضوع نوعی فرهنگ‌سازی است، ابراز داشت: در این نمایشگاه مجموعه تصاویری از چهره‌های قربانیان، قبل و پس از اسیدپاشی در کنار هم و در یک قاب به تصویر کشیده شده و امیدواریم که آگاهی عموم مردم در خصوص این عمل غیرانسانی افزایش یابد.

فعال اجتماعی شهر تبریز در ادامه ابراز داشت: فروش این آثار و تمام سودی که از این نمایشگاه حاصل شود، به منظور حمایت از هزینه های درمان قربانیان اسیدپاشی به حساب انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی کشور واریز خواهد شد.

 همچنین از  «مریم نجاتی» دومین قربانی اسیدپاشی در تبریز  دعوت شده  که قرار است در  روز افتتاحیه این نمایشگاه حضور داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز