خبرگزاری کار ایران

جهانگیری:

توجیه اقتصادی برای کمبود کالای اساسی وجود ندارد/سوء‌استفاده برخی سودجویان از جو روانی

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۹۲۴

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: توجیه اقتصادی برای کمبود کالای اساسی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی جهانگیری در جلسه ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی اظهار کرد: انتظار داریم مردم عزیز استان با سنجش دقیق شرایط اقتصادی کشور ناخواسته در جنگ روانی اقتصادی دشمن قرار نگیرند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران در طول سالیان متمادی با اقتدار در مقابل تمام حربه های دشمن ایستاده، گفت: ما شرایط بسیاری سختی را در طول سال‌های دفاع مقدس و پس از آن تحمل کرده‌ایم و این مقاومت و همراهی ملت بزرگ ایران اسلامی همچنان ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه در تامین کالاهای اساسی مردم هیچ مشکلی وجود ندارد و تولید و صنعت ما با تمام توان در حال فعالیت است گفت: توجیه اقتصادی برای کمبود کالای اساسی وجود ندارد.

وی سوء‌استفاده برخی از سودجویان از جو روانی ایجاد شده در شرایط فعلی را نیز متذکر شد و افزود: کسانی که با سوء‌استفاده از فضای روانی حاکم بر جامه اقدام به احتکار کالا و یا افزایش قیمت‌ها کرده‌اند بدانند این اقدام نادرست آنها حرکت در مسیر دشمن است.

جهانگیری خواستار نظارت دقیق بر توزیع کالاهای اساسی و افزیش احتمالی قیمت‌ها توسط سازمان‌های متولی شد و گفت: سازمان‌های نظارتی باید در شرایط فعلی با قدرت و به شدت با متخلفان برخورد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز