خبرگزاری کار ایران

سرپرست باشگاه تراکتورسازی خبرداد:

بازیکنان خارجی زیر نظر توشاک جذب می‌شوند/ در باشگاه می‌مانم و تیم را با هواداران قهرمان می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۶۴۳

سرپرست باشگاه تراکتورسازی تبریز از جذب بازیکنان خارجی زیر نظر سرمربی ولزی تیم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز عنوان داشت: خوشبختانه به لحاظ فنی و مدیریتی شرایط بسیار مناسبی داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بازیکنان زیر نظر مهاجری مشغول تمرین هستند و قرار است تا دو روز آینده "جان توشاک" به تبریز سفر کند تا تمرینات زیر نظر سرمربی دنبال شود.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در رابطه با جذب بازیکنان خارجی، مطرح کرد: بازیکنان خارجی قطعا زیر نظر توشاک سرمربی تیم جذب می‌شوند تا بازیکنان مدنظر کادرفنی به تیم اضافه شوند و تیم بتواند نتایج قابل قبولی کسب کند.

الیاسی در ارتباط با آخرین وضعیت هیات مدیره باشگاه گفت: انتقال سهام به صورت کامل صورت نگرفته و باید روند اداری این انتقال کامل شود تا مالک باشگاه بتواند هیات مدیره را مشخص کرده و باشگاه به صورت جدی و رسمی فعالیت کند.

الیاسی در پایان سخنانش درباره ماندن یا نماندش در باشگاه اظهار داشت: من در باشگاه حضور خواهم داشت و تمام تلاشم را برای قهرمانی تیم در لیگ برتر انجام می‌‌دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز