خبرگزاری کار ایران

شهردار ارومیه:

اگر احساس کنم برای مردم خادم خوبی نیستم کنار می‌کشم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۹۶

در تلاشم ارومیه را با توجه به شاخصه‌های استاندارهای جهانی تبیین و توسعه دهم. اگر احساس کنم مردم از عملکرد من ناراضی‌اند، قطعا کنار می‌کشم و هیچ تعلق خاطری به این پست و مقام ندارم.

شهردار ارومیه گفت: نزدیک به یک دهه است که در خدمت مردمم و خدمت به خلق‌الله را یک توفیق الهی می‌دانم و تمام انرژی و پتانسیل خود و همکارانم را به زیرساخت‌ها و افق‌های توسعه ارومیه متمرکز کرده‌ام.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، محمدحضرت‌پور شهردار کلانشهر ارومیه در نشست خبری با خبرنگاران که در سالن کنفرانس شهرداری ارومیه ترتیب یافته بود اظهار داشت: در تلاشم ارومیه را با توجه به شاخصه‌های استاندارهای جهانی تبیین و توسعه دهم. اگر احساس کنم مردم از عملکرد من ناراضی‌اند، قطعا کنار می‌کشم و هیچ تعلق خاطری به این پست و مقام ندارم.

وی ادامه داد: مقدمات طراحی زیر گذر در امتداد خیابان امام و استادان در حال اتمام است و برای از بین بردن بار ترافیکی در این خیابان زیر گذر جدید احداثخواهد شد. تمهیدات لازم برای احداثزیرگذر امام و استادان در بودجه سال ۹۳ پیش بینی شده و عملیات اجرایی این طرح از سال آینده اجرایی خواهد شد.

شهردار ارومیه تصریح کرد: پیش بینی می‌شد با بازگشایی خیابان امام(ره) بخشی از ترافیک مدیریت شود، اما امروز شاهد هستیم این مشکل به بخش دیگر منتقل شده است. در این راستا با احداثدو زیرگذر در شش ماهه اول سال آینده پیش بینی می‌شود معضل ترافیک برطرف شود.

حضرت‌پور با اشاره به برف روبی دستگاه‌های خدمات رسان شهرداری گفت: در پی بارش سنگین و کم‌سابقه برف در ارومیه و شهرستان‌های همجوار شهرداری ارومیه در روزهای اخیر با ترافیک بار کاری وسیع روبرو بوده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات برف ‌روبی در بسیاری از معابر پرتردد نیز صورت گرفته است، گفت: در ۲۴ ساعت نخست بارندگی، برای ارایه خدمات اورژانسی و فوری به مردم، خیابان‌های اصلی را در کمترین زمان ممکن با همکاری دستگاه‌های مرتبط بازگشایی کردیم.

وی با اعلام اینکه در طول ۷۲ ساعت گذشته، ۵۰ دستگاه کامیون به طور ۲۴ ساعته به جمع‌آوری برف‌ها از سطح معابر و خیابان‌های شهر بکار گرفته شده‌اند، افزود: بیش از ۲۰ دستگاه گریدر برف‌روب، ۱۵ دستگاه لودر و ۱۲ دستگاه دبل اسکرو نیز برای این منظور به‌کار گرفته شد.

شهردار ارومیه در ادامه سخنان خود اظهار داشت: به مدت چهار سال در خدمت مردم خواهم بود و به وظایفم به درستی عمل خواهم کرد و به حرف‌های سیاسی گوش نخواهم داد و اگر احساس کنم مردم از عملکرد من ناراضی هستند هیچ تعلق خاطری به میز و پست شهرداری ندارم و در اولین فرصت کنار ه گیری می‌کنم.

وی تصریح کرد: اتهام زنی به یکدیگر هیچ توفیقی در توسعه شهری نخواهد داشت. مهم این است که پروژه‌های معطل مانده با سرعت هرچه بیشتر به مرحله بهره برداری برسد و مردم هر روز شاهد بازگشایی گره مشکلات لاینحل شهری باشند. کسانی‌که چوب لای چرخ مدیران شهری می‌گذارند قطعا با توسعه چرخ دنده‌های شهری کنار می‌روند و کسی نمی‌تواند جلوی توسعه قطارشهری را که از دانش و خرد جمعی اعضای محترم شورای شهر و نخبگان و مدیران شهرداری برگرفته شده است را بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز