خبرگزاری کار ایران

دعوت رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی از اعضای کارگروه توسعه کشور برای سفر به ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۲۵۹

رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی ازتمامی اعضای کارگروه توسعه صادرات کشور را برای رفع مشکلات کارگروه صادرات آذربایجان غربی به ارومیه دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، باقر خلیلی در گفت و گو با خبرنگاران هدف خود از  دعوت اعضای کارگروه توسعه صادرات کشور به ارومیه را حل مشکلات کارگروه توسعه صادرات استان عنوان کرد و گفت:  دبیرخانه کارگروه توسعه صادرات استان قادربه تشکیل جلسات وحل مشکلات نبوده و دستورالعمل ها و آئین نامه ها دراین کارگروه رعایت نمی‌شود.

وی افزود:  نداشتن قدرت تحلیل وتصمیم گیری صمت در کارگروه توسعه صادرات استان موجب می شود بخش تعاون از فعالیت‌های اقتصادی در آستانه حذف شدن قرار بگیرد.

رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه《بنده اعتقادزیادی به تعاونی هادارم》اظهار کرد: این در حالی است که تلاش‌های انجام گرفته توسط اتاق تعاون برتر ملی کشور برای دستیابی به سهم بخش تعاون از اقتصاد جمهوری اسلامی ایران در این استان بی‌نتیجه بماند.

وی اظهار امیدواری کرد که حضور اعضای کارگروه توسعه صادرات کشور در ارومیه بتواند مشکلات مدیریتی و تصمیم گیری در بخش اقتصادی در این استان مرزی با مرزهای طولانی و سه کشور را مرتفع ساخته و سهم آذربایجان غربی در صادرات و سهم بخش تعاون از اقتصاد در جایگاه واقعی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز