خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

برگزاری «جشن وصال» در ۹ شهرستان آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۵۲۶

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از برگزاری جشن وصال در ۹ شهرستان استان خبر داد.

محمد سپهری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه هم اکنون «جشن وصال» در ۹ شهر استان برگزار شده است گفت: برگزاری این مراسم در ۶ شهر دیگر نیز ادامه پیدا خواهد کرد تا تعداد شهرهای میزبان مراسم «جشن وصال» در استان به ۱۵ شهر افزایش پیدا کند.

سپهری افزود: اولویت برگزاری مراسم جشن وصال در استان با مناطق محروم است.

وی با بیان اینکه از آغاز برگزاری جشن‌های وصال در استان تاکنون ۲۵۰ زوج در این مراسم شرکت کرده‌اند گفت: این تعداد زوج‌های جوان از برگزاری رایگان جشن عروسی، پذیرایی، کادوی عروسی و تزیین ماشین عروس به صورت رایگان بهرمند شدند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش جوانان استان هدف از برگزاری «جشن وصال» را ترویج و تبلیغ فرهنگ ازدواج بویژه ازدواج آسان، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم بویژه مناطق محروم و‌ کم برخوردار ، امید آفرینی عمومی و کاهش التهابات اجتماعی، نهادینه کردن جوانی جمعیت از مسیر ایجاد بستر ازدواج عنوان کرد و گفت: همچنین تشویق نهادها و دستگاه‌های دولتی و گروه‌های مردمی در تجمیع حمایت‌ها و نقش آفرینی در ازدواج جوانان از دیگر اهداف اجرای جشن‌های وصال در سراسر استان است.

سپهری همچنین به خدمات رایگان ارائه شده به زوج‌های جوان جشن وصال اشاره کرد و گفت: معرفی به مراکز مشاوره ازدواج و خانواده و بهرمندی رایگان از این مراکز و همچنین استفاده رایگان از اماکن ورزشی از جمله اقداماتی است که در راستای حمایت از زوجین جوان توسط معاونت جوانان استان انجام شده است.

به گفته سپهری اسامی زوجین شرکت کننده در مراسم جشن وصال با هدف پیگیری ویژه جهت دریافت تسهیلات ازدواج ارائه شده و  از طریق معاونت امور اقتصادی استانداری پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز