خبرگزاری کار ایران

فرماندار ارومیه:

مجوز حضور بانوان در مسابقات والیبال صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۰۱۲

رئیس شورای تامین شهرستان ارومیه از صدور مجوز حضور بانوان در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های والیبال قهرمانی آسیا خبر داد و گفت: بلیت فروشی این دوره از مسابقات فقط به صورت الکترونیکی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، غلامحسین عماری در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اهمیت مسائل امنیتی در مسابقات پیش رو اظهار داشت: طی جلسات برگزار شده تمام هماهنگی های لازم در خصوص موضوعات انتظامی، امنیتی و ترافیکی برای میزبانی صورت گرفته است.

وی افزود: طرح‌های ترافیکی لازم برای مسیر های منتهی به سالن‌های مسابقات به همراه محل اسکان ورزشکاران و هواداران آماده شده تا عبور و مرور در این مناطق  به صورت عادی صورت گیرد.

فرماندار شهرستان ارومیه ادامه داد: در خصوص مسایل امنیتی و انتظامی مناطق یاد شده هم برای رفاه حال تیم‌ها و طرفداران تدابیر لازم اتخاذ شده است.

رئیس شورای تامین شهرستان ارومیه در خصوص حضور بانوان در سالن‌های مسابقات، گفت: زیر ساخت‌های لازم اعم از جایگاه ویژه، ورودی و خروجی‌های مجزا و سرویس‌های بهداشتی در سالن‌ها آماده شده است.

عماری افزود: با توجه به تاکید استاندار و فدراسیون والیبال مجوزهای لازم جهت حضور بانوان در این دوره از مسابقات صادر شده است.

وی  با اشاره به بلیط فروشی الکترونیکی مسابقات، گفت: این دوره از مسابقات به منظور ایجاد نظم نسبت به ورود هواداران به سالن مسابقات و همچنین جلوگیری از ایجاد بازار سیاه و تضییع حق هواردان برای تماشای مسابقات والیبال بلیت فروشی تنها به صورت اینترنتی صورت خواهد گرفت که هر فرد میتواند با کد ملی خود اقدام به اخذ بلیت کند.

فرماندار شهرستان ارومیه ادامه داد: بلیت مخصوص جایگاه بانوان نیز در سایت بلیت فروشی تعبیه شده و بانوان می‌توانند با ورود به سایت برای تهیه بلیت اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز