خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

بیش از ۲۷۰۰ برنامه در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۵۴۵

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایحان غربی از برگزاری ۲ هزار و ۷۵۰ برنامه در قالب ۴۳ عنوان در هفته دفاع مقدس امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار جلیل وحیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: هفته دفاع مقدس امسال ۲ هزار و ۷۵۰ برنامه در قالب ۴۳ عنوان در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: برگزاری ۱۰۰ یادواره شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و نمایشگاه در ۴۵ غرفه، پیاده‌سازی عملیات دفاع مقدس، گرامیداشت شهدای نیروی هوایی، تجلیل از سربازان نمونه توسط نیروهای مسلح استان و غبارروبی مزار شهدا بخشی از برنامه‌های گرامیداشت این هفته در استان است.

دبیر ستاد گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس استان با بیان اینکه تجلیل از دستگاه‌های فعال در حوزه پدافند غیر عامل و مراسم تجلیل از پیشکسوتان ستادهای پشتیبانی جنگ و جهاد زمان دوران دفاع مقدس هم اجرا می‌شود گفت: این استان پنج هزار جهادگر پیشکسوت دارد.

سردار وحیدی با اشاره به اهمیت تبیین اظهار کرد: فرماندهان استانی در برنامه‌های رسانه‌ای حضور یافته و به تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و جایگاه عالمانه رهبری خواهند پرداخت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس اذربایجان غربی اظهار کرد: همچنین یادواره خلبان شهیدحیدری بعنوان اولین شهید خلبان دوران دفاع مقدس نیز در شهرستان مهاباد در طول این هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز