خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون بازنشستگان کارگری آذربایجان غربی در گفتگو با ایلنا:

خدمات ارائه شده به بازنشستگان مناسب و کافی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۲۹

با توجه به اینکه بازنشستگان عمر و سرمایه زندگی خود را صرف توسعه و پیشرفت کشور کرده‌اند، فراهم ساختن زمینه آسایش و عدم دغدغه فکری این قشر در دوران سالمندی و بازنشستگی وظیفه همه مسئولان است.

رئیس کانون بازنشستگان کارگری آذربایجان غربی گفت: تجربه بازنشستگان سرمایه بزرگی برای کشور محسوب می‌شود، مسئولین از این سرمایه در جهت توسعه پایدار استفاده کنند.

داداش محمدی در گفتگو باخبرنگار ایلنا در آذربایجان غربی اظهار داشت: بازنشستگان و مستمری‌بگیران از بزرگان و فرزانگان جامعه محسوب می‌شوند. وی افزود: پیشرفت جامعه و توجه به منابع ارزشمند نیروی انسانی، امروز یک ضرورت است.

محمدی اظهار داشت: با توجه به اینکه بازنشستگان عمر و سرمایه زندگی خود را صرف توسعه و پیشرفت کشور کرده‌اند، فراهم ساختن زمینه آسایش و عدم دغدغه فکری این قشر در دوران سالمندی و بازنشستگی وظیفه همه مسئولان است.

این مقام مسئول درکانون بازنشستگی کارگری آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی از جمله سازمان‌هایی‌ست که می‌تواند امید به زندگی را برای این قشر از جامعه مهیا سازد گفت: در حال حاضر طرح‌هایی که در این راستا در حال اجراست، افقی روشن را نوید می‌دهد.

داداش محمدی در پایان گفت: خدمات ارائه شده به بازنشستگان کافی و مناسب نیست و انتظار داریم مسئولین جدید سازمان با اتخاذ سیاست‌های جدید در صدد رفع مشکلات معیشتی بازنشستگان باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز