خبرگزاری کار ایران

در شش ماهه گذشته سالجاری؛

بیش از ۲۵ هزار واقعه تولد در آذربایجان غربی ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۸۱۰

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: طی ۶ ماهه گذشته ۲۵ هزار و ۶۴۹ واقعه ولادت در استان ثبت شده است.

سعید احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه طی ۷ الی۶ ماهه گذشته تعداد ۲۵ هزار و ۶۴۹ واقعه ولادت در استان ثبت شده است گفت: از این تعداد، ۵۵ درصد نوزاد پسر و ۴۵ درصد نوزاد دختر بودند.

وی اضافه کرد: نسبت جنسی ولادت در این مدت در استان عدد ۱۱۱ را نشان می‌دهد به طوری که به ازای تولد هر ۱۰۰ نوزاد دختر، ۱۱۱ نوزاد پسر متولد شده است.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی ادامه داد: در یک سال گذشته، ۴۷۶مورد دوقلو، ۲۹ مورد سه قلو و یک مورد چهارقلو در استان متولد شده است.

احمدی اظهار کرد: در این مدت، ۸ هزارو ۲۰ مورد فوت نیز داشتیم که از این تعداد ۴ هزار و ۵۲۸ مورد مربوط به مردان و ۳ هزار و ۴۹۲ مورد مربوط به بانوان است.

احمدی به آمار ازدواج در این بازه زمانی نیز اشاره کرد و گفت:۱۰ هزار و ۶۰۷ مورد ازدواج در این بازه زمانی در استان اتفاق افتاده که  ۸ هزار و ۶۹۳ مورد در شهر و یک هزار و ۹۱۴ مورد در روستا ثبت شده است.

وی آمار طلاق ۶ ماهه گذشته در استان را ۳ هزار و ۱۳۶ مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۷۳۸ مورد در شهر و ۳۹۸ مورد در روستا به ثبت رسیده است.

احمدی تصریح کرد: بیش از ۹۷ درصد جمعیت واجدین شرایط استان برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کردند که ۹۶ درصد کارت ها به متقاضیان تحویل داده شده است.

مدیر کل ثبت احوال آذربایجان غربی به انباشت ۴۳ هزار قطعه کارت ملی هوشمند در ثبت احوال و دفاتر پیشخوان استان اشاره کرد و گفت:از شهروندان در خواست می شود با استفاده از کد دستوری *4*6090#از آخرین وضعیت کارت هوشمند خود مطلع و در اسرع وقت نسبت به تحویل آن اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز