خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

سه درصد مردم آذربایجان غربی برای کارت ملی هوشمند ثبت نام نکردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۷۰۷

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی از ثبت نام ۹۷ درصد مردم استان برای دریافت کارت ملی هوشمند خبر داد و گفت: از این تعداد فقط ۴ درصد کارت ملی خود را دریافت نکردند.

سعید احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، بیان کرد: تاکنون ۹۷ درصد مردم استان برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کردند و ۳ درصد هیچ اقدامی برای ثبت نام انجام ندادند.

سعیدی افزود: ۶۰ هزار فقره کارت ملی هوشمند در استان در انتظار تحویل به متقاضیان بود که با اطلاع رسانی این رقم به ۴۳ هزار کاهش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه از دی ماه سال ۱۴۰۰ روند صدور کارت هوشمند در استان سرعت گرفته بنابراین افرادی که از سال ۱۴۰۰ اقدام به ثبت‌نام کارت ملی هوشمند کردند، با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و ادارات ثبت احوال محل ثبت‌نام می‌توانند کارت ملی هوشمند خود را دریافت کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان  گفت: بیش از ۴۳ هزار کارت هوشمند ملی در استان آماده توزیع و ارائه به ثبت‌نام‌شدگان است که از اهالی استان درخواست می‌کنیم با مراجعه به ایستگاه‌های محل ثبت‌نام، دفاتر پیشخوان، ادارات ثبت احوال و پست نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از طریق سامانه اینترنتی و یا شماره‌گیری #6090*4*ثبت‌نام‌کنندگان برای کارت ملی هوشمند می‌توانند از آخرین وضعیت کارت ملی هوشمند خود مطلع شده و نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز