خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی خبر داد:

واگذاری ۱۲۰ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سلماس

کد خبر : ۱۴۰۷۹۶

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجانغربی از اتخاذ تصمیم واگذاری ۱۲۰ هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی سلماس خبر داد و افزود: با واگذاری این اراضی توسط منابع طبیعی می توان عملیات اجرایی را آغاز کرد

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجانغربی از اتخاذ تصمیم واگذاری ۱۲۰ هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی سلماس خبر داد و افزود: با واگذاری این اراضی توسط منابع طبیعی می‌توان عملیات اجرایی را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، صابر پرنیان در جلسه‌ای که در محل فرمانداری سلماس و با حضور مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرماندار شهرستان سلماس، امام جمعه این شهرستان و مدیر کل منابع طبیعی استان برگزار شد، اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی سلماس از مصوبه ۱۰۰۰ هکتاری برخوردار است و شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز به‌عنوان مجری ایجاد آن انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه برای فاز نخست عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سلماس، فاز ۳۵۰ هکتاری در نظر گرفته شده بود، افزود: با انتقال ۱۲۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی به شرکت شهرک‌های صنعتی این شرکت آمادگی کامل برای پیگیری کار‌ها جهت آغاز عملیات اجرایی را دارد.

پرنیان اظهارداشت: پیگیری‌های ویژه‌ای برای عملیاتی نمودن این منطقه در طی ماه‌های اخیر انجام شده و این شرکت آمادگی لازم برای شروع عملیات اجرایی و فازهای مطالعاتی را دارد.

وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی سلماس در جوار شهرک صنعتی این شهرستان احداثخواهد شد، اذعان کرد: الحاق شهرک صنعتی سلماس به منطقه ویژه باعثتسریع در روند انجام امور می‌شود.

فرماندار سلماس نیز در این نشست با بیان اینکه استاندار آذربایجانغربی تأکید ویژه‌ای بر عملیاتی نمودن این منطقه دارد، بیان داشت: با را ه اندازی و بهره گیری از این منطقه شاهد اشتغال پایدار برای جوانان منطقه و تولید ثروت خواهیم بود.

نظری با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی سلماس تنها منطقه ویژه استان می‌باشد، افزود: این منطقه با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی از پتانسیل بالایی برخوردار بوده و باعثرشد و شکوفایی شهرستان و استان خواهد شد.

وی گفت: اجرای منطقه ویژه اقتصادی سلماس خواسته مردم این شهر از دولت تدبیر و امید است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز