خبرگزاری کار ایران

جمعیت ۳۵ روستای آذربایجان غربی از آب شرب و بهداشتی بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۷۴۵

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از آّبرسانی به ۳۵ روستای استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمداشرفی در گفت و گو با خبرنگاران، بیان کرد: با اتمام و بهره برداری از طرح آبرسانی،به ۳۵ روستای استان آب شرب سالم و بهداشتی یک هزار و۹۹۵ نفر  تامین شده است.

وی افزود: در این مدت با بهسازی منابع تامین آب در سطح ۲۳ روستا نیز یک هزار و ۵۰۰ خانوار از آب شرب پایدار برخوردار شده‌اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته طرح‌های آبرسانی به ۵۶ روستا با ۸ هزار و ۷۱۹ خانوار به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: در این مدت در سطح ۱۶ روستا با ۹۵۶ خانوار نیز عملیات بهسازی و تامین آب اجرا و در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ضریب برخورداری روستاهای استان از آب شرب سالم و بهداشتی را ۸۶ درصد اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۱۶۳ پروژه آبرسانی در ۹۰۳ روستا با ۵هزارو ۷۳ میلیارد ریال اعتبار در در دست اجرا است که با اتمام آنها آب شرب سالم و پایدار ۱۲۸ هزار و ۷۴۸ خانوار با ۴۶۲ هزار و ۵۳ نفر جمعیت تامین خواهد شد.

وی گفت: تا پایان سال جاری عملیات اجرایی آبرسانی به ۸۰ روستا به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز