خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تعویض رایگان مخازن گاز فرسوده تاکسی های شهری ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۷۶۴

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: مخازن گاز CNG فرسوده تاکسی‌های درون شهری بصورت رایگان تعویض می‌شود.

ناصر سعیدآبادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا بیان کرد: بر اساس پیگیری‌های بعمل آمده و در راستای موضوع مصوبه شورای  اقتصاد تعویض رایگان مخازن  گاز CNG تاریخ منقضی و فرسوده تمامی تاکسی‌های درون شهری بصورت رایگان مورد تعویض قرار خواهند گرفت.

وی در تشریح روند اجرائی این طرح ادامه داد: مطابق مصوبات موضوعه صرفاً تاکسی‌هایی مشمول این طرح هستند که انقضاء مخزن گاز CNG آن به پایان رسیده باشد و همچنین تاکسی‌هایی که مخازن گاز آنها پیش از تاریخ انقضاء در مراکز معاینه فنی مورد تست هیدرو استاتیک قرار گرفته اند و مردود اعلام شده است.

سعیدآبادی یاد آور شد: این طرح فقط شامل تاکسی‌های شهری پلاک «ت» بوده و باید از نظر فنی و عملکردی توانائی حداقل ۳ سال فعالیت را در ناوگان تاکسیرانی داشته باشد و  این تاکسی‌های فرسوده ثبت نامه و از رده خارج یا اسقاط شوند.

وی از تمامی مالکان تاکسی‌های مذکور که تاکسی تحت مالکیت آنها فعال و دارای مخازن گاز CNG فرسوده و یا تاریخ گذشته هستن  درخواست کرد هر چه سریعتر برای ثبت‌نام و درج مشخصات تاکسی و مخزن گاز آن به اداره تاکسیرانی واقع در خیابان شهید دستغیب مراجعه کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه آخرین مهلت مراجعه و ثبت نام تا تاریخ ۱۳ آبان سال‌جاری بوده و در صورت عدم مراجعه به منزله غیرفعال بودن تاکسی و عدم تمایل به تعویض مخزن تلقی و از فعالیت تاکسی‌ها با مخازن فرسوده و تاریخ منقضی جلوگیری بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز