خبرگزاری کار ایران

به میزبانی آذربایجان غربی برگزار شد؛

اولین نشست گفتمان صندوق بیمه کشاورزی منطقه‌ای شمالغرب کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۲۲۴

اولین نشست گفتمان منطقه‌ای شمالغرب کشور با حضور مدیران استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و به دبیری آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سیروس محمودیان مدیرکل صندوق بیمه کشاورزی و عشایر آذربایجان غربی گفت: شناسایی مشکلات و موانع پیش روی استان ها در حوزه پایدارسازی صندوق، احصاء راهکار و راهبردهای مناسب در حوزه جذب بیمه شده جدید و فعالسازی بیمه شدگان غیرفعال متصل و منفصل و همچنین بررسی و احصاء راهکارهای موثر در خصوص فعالسازی کارگزاران و تقویت تبعیت سازمانی آنان از مدیریت های استانی از جمله موضوعات مهمی هست که باید در این جلسه بررسی شود.

در ادامه این نشست مدیران صندوق در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان نیز ضمن تشریح موضوعات نشست بر اهمیت این جلسات در رفع موانع و مشکلات فعلی و پیش رو اشاره کردند.

محمد نظری مدیر صندوق بیمه کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: کارگزاران در خط مقدم صندوق قراردارند و یکی از دلایل موفقیت استان های برتر وجود کارگزارانی است که در قالب اداری و رسمی فعالیت می کنند و هر چقدر بتوانیم بقیه کارگزاران را به این سوء سوق دهیم مطمئناً نتیجه خواهیم گرفت.

عباس علوی آلی مدیر صندوق بیمه کشاورزی استان اردبیل نیز بیان کرد: در صورتیکه بتوانیم مصوبات نشست ها را پیگیری کرده و به نتیجه برسانیم و به ستاد مرکزی صندوق منعکس کنیم شاهد نتایج خوبی در صندوق استان ها خواهیم بود.

محمد اسماعیلی مدیر صندوق بیمه کشاورزی  استان زنجان نیز در این نشست اظهارداشت: برای ایجاد انگیزه مضاعف برای کارگزاران صندوق باید از ابزارهای تشویقی و انگیزشی استفاده نمود و ضروری است این مهم در نشست های منطقه ای بررسی گردد.

گفتنی است; این نشست یک روزه طی سه جلسه مجزاء کارشناسی در اداره کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آذربایجان غربی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز