خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

ساماندهی بیش از ۳۹۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۰۵۸

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از ساماندهی بیش از ۳۹۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در استان خبر داد.

محمد اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه، استفاده غیرمجاز از شبکه آب، بر اساس ماده ۶۶۰  قانون مجازات اسلامی جرم بوده و مشمول جریمه است، گفت: کسانی که از طریق انشعابات غیرمجاز به شبکه وصل می‌شوند، علاوه بر نپرداختن هزینه خدمات خود و با تجاوز به حقوق دیگر مشترکان، موجب وارد شدن خسارت به شبکه آبرسانی نیز می شوند به همین خاطر موضوع شناسایی انشعابات غیرمجاز با حساسیت ویژه دنبال می‌شود.

اشرفی افزود: در همین راستا تعداد ۴هزار و ۷۹۹ انشعاب غیر مجاز آب در استان شناسایی شده که از این تعداد ۳هزار و ۶۵۶ مورد مربوط به نواحی شهری و یک هزار و ۱۴۳ انشعاب مربوط به مناطق زوستایی است.

وی از ساماندهی ۳هزار و ۹۱۷ انشعاب غیر مجاز در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۳هزارو ۵۱ مورد در شهرها و ۸۶۶مورد نیز در روستاها ساماندهی شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان انشعابات غیرمجاز را به عنوان مهم‌ترین عامل هدر رفت آب عنوان و تاکیدکرد: ایجاد عدم تعادل فشار در شبکه توزیع آب، استفاده بیش از حد استاندارد یا حد نیاز از آب به علت عدم اندازه گیری و عدم پرداخت آب‌بها، تشدید نشت از این انشعابات به علت استفاده از اتصالات و لوله های غیراستاندارد و نصب غیراصولی آن، از جمله مشکلاتی است که انشعابات غیرمجاز به وجود می‌آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز