خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی خبر داد؛

کشف و ضبط ۷۱ هزار نخ سیگار قاچاق در سردشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۸۸۰

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: متهم پرونده قاچاق سیگار و لوازم آرایشی خارجی به پرداخت بیش از پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش ایلنا، حسین نجف زاده گفت: در پی کشف ۷۱ هزار نخ سیگار و ۲ هزار و ۸۵۰ قلم انواع لوازم ارایشی قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۳۷۷ میلیون ریال پرونده ای در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان سردشت رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم کرذ. 

به گفته نجف زاده، ماموران انتظامی شهرستان سردشت کالاهای کشف شده را در بازرسی از یک باب انباری کشف گزارش آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت  و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز  و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی  www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز