خبرگزاری کار ایران

طرح های تامین آب شرب ۵۰ روستای آذربایجان غربی به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۳۳۹

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از آغاز بهره برداری از طرح های تامین آب شرب ۵۰ روستای استان همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمداشرفی در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه  ۲۲ طرح تامین آب شرب روستایی در استان اتمام و یا در شرف اتمام هستند، اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها ۴ هزار و ۹۱۲ خانوار روستایی با ۱۹ هزار و ۴۰۶ نفر جمعیت از نعمت آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

وی، آبرسانی به مجتمع حمزیان چایپاره، تامین آب شرب برخی روستاهای  شهرستان مهاباد، احداث مخزن یک هزار مترمکعبی شهدای ژاله، تامین آب آشامیدنی خانه خل علیا و سفلی، نیوکردار، فقه خدریان و مکل آباد شهرستان سردشت، بازسازی تاسیسات آب آشامیدنی روستای قمیشلو شهرستان ارومیه، آبرسانی به روستاهای زولابهیک، اجواج، سوسن آباد، یالقوزآغاج و بوشانلو شهرستان سلماس، تامین آب شرب روستاهای گرده بن و کیله سیپان پیرانشهر، قره آغل، آغبلاغ کلیساکندی، سلمان آباد و جبارلو شهرستان چالدران، روستاهای عربشاه گروس و آرپاچای شهرستان تکاب، اشخل شهرستان میرآباد و شین آباد پیرانشهر را طرح های قابل افتتاح در دهه فجر سال جاری اعلام کرد.

اشرفی اعتبار هزینه شده برای اجرا و بهره برداری از این طرح ها را یک هزار و ۱۲۳میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این طرح ها، ۶۳ کیلومتر خط انتقال و اصلاح و توسعه ۱۹ کیلومتر شبکه توزیع انجام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز