خبرگزاری کار ایران

پوستر رویداد ملی جامعه پرداز در آذربایجان غربی رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۴۵۶

در پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان آذربایجان غربی پوستر رویداد ملی جامعه پرداز در آذربایجان غربی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیین رونمایی از پوستر رویداد ملی جامعه‌پرداز با حضور ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان، سپهری معاون جوانان اداره کل و جمعی از اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان غربی برگزار شد.

ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در این جلسه با تقدیر از اقدامات انجام گرفته در راستای برگزاری هرچه بهتر رویداد توسط سمن مربوطه گفت: رویداد ملی جامعه‌پرداز به منظور هم افزایی کنشگران حوزه خانواده، هویت زن، جمعیت و کاهش طلاق، در استان برگزار می‌شود و در این میان اقدامات موثری در راستای شناسایی فعالان حوزه زن، خانواده و جمعیت در استان انجام گرفته است.

وی با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب در راستای جوانی جمعیت افزود: با توجه به اهمیت موضوع رویداد لازم است تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با سمن مجری رویداد همکاری لازم را داشته باشند.

رویدادجامعه‌پرداز طرح وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده است که در ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه سال جاری به میزبانی این استان برگزار خواهد شد.

گفتنی است این رویداد در آذربایجان غربی به همت وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و سمن مردم نهاد یاریگران جوان آذرآبادگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز