خبرگزاری کار ایران

شهردار ارومیه:

ارومیه به‌سرعت توسعه و پیشرفت را طی می‌کند

کد خبر : ۱۵۴۵۱۰

کلانشهر ارومیه روند توسعه را طی می‌کند که این پیشرفت و توسعه در سایه هم‌دلی مسئولان، شهروندان و رسانه‌ها اتفاق افتاده است.

شهردار کلانشهر ارومیه گفت: کلانشهر ارومیه روند توسعه را طی می‌کند که این پیشرفت و توسعه در سایه هم‌دلی مسئولان، شهروندان و رسانه‌ها اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه محمدحضرت پور در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات شهرداری ارومیه برگزار شد اظهار داشت: در سال جاری با وجود فشارهای اقتصادی بسیاری که برای شهرداری ارومیه وجود داشت بودجه سال ۹۲ به ویژه در بخش عمرانی حتی بیش از مقدار تعیین شده، محقق شد.

وی با اشاره به رکود درآمد شهرداری در ماه‌های ابتدای سال ۹۲، افزود: در دو ماه اخیر مردم برای پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری مراجعه کرده و همین امر سبب شد شهرداری ارومیه در پرداخت ۸۰ درصد از بدهی‌های خود به پیمانکاران و پروژه‌های فاخر عمرانی شهر موفق باشد.

حضرت‌پور از تحویل پروژه پل‌های غیرهمسطح ابوذر ارومیه به شهرداری در سال ۹۳ خبر داد و اذعان داشت: در ابتدای سال ۹۳ شهرداری به عنوان کارفرمای این پروژه فعالیت خود را آغاز می‌کند و پیش‌بینی می‌شود در شش ماه نخست سال آینده با اتمام پروژه ابوذر بخش عمده‌ای از گرفتاری‌های مردم این منطقه و همچنین مردم شهر ارومیه برطرف شود.

وی با اشاره به تعهد شهرداری ارومیه برای اضافه کردن ۲۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر در سال ۹۲، اظهارداشت: این امر به دلیل برخی از مشکلات محقق نشد و ما توانستیم تنها ۱۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه و سایر اتوبوس‌های فرسوده را بازسازی کنیم.

شهردار ارومیه در پایان سخنان خود گفت: جشنواره لاله‌ها درارومیه باکاشت ۷۰۰هزار لاله به عنوان شهر لاله‌ها در ابتدای سال آینده برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز