خبرگزاری کار ایران

شهردار شهر ارومیه:

شرکت‌های خدماتی و پیمانکاران متخلف از بدنه شهرداری حذف می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۷۸۶

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و هفته شوراهای اسلامی، مراسمی به پاس تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی اعضای شورای اسلامی شهر و کارگران شهرداری ارومیه برگزار شد.

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و هفته شوراهای اسلامی، مراسمی به پاس تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی اعضای شورای اسلامی شهر و کارگران شهرداری ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در ارومیه در این مراسم که معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و معاونان و مدیران و نیز کارگران شهرداری ارومیه حضور داشتند، پرویز جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: از جمله مناسبت‌های مهم و مبارک در ایران اسلامی، گرامیداشت روز ملی کارگر است و در این روز باید از زحمات و تلاش‌های کارگران خستگی ناپذیر تشکر کرد.

وی از حمایت کارگران شهرداری ارومیه از سوی شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد و افزود: تمام سعی و تلاش شورای اسلامی شهر ارومیه حمایت از کارگران در جهت تأمین رفاه و معیشتی و نیازهای آنان است.

پرویز جلیلی در ادامه سخنانش با اشاره به روز خلیج فارس و اهمیت آن در بین مردم ایران اسلامی گفت: خلیج فارس، همیشه خلیج فارس بوده و خواهد ماند و مردم ایران اسلامی به هیچ کشوری اجازه نمی‌دهد، نام آن را تغییر دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در جامعه ما هر کس به نوعی مدیریت می‌کند، اما عزم ملی و مدیریت جهادی در کار‌ها و عملکرد آن مشخص می‌شود و امروز با عزم ملی و مدیریت جهادی شاهد رشد و پیشرفت و شکوفایی شهر ارومیه با تلاش‌های شبانه روزی مدیران و کارگران شهرداری ارومیه هستیم.

وی در پایان سخنانش ضمن قدردانی از شهردار و کارگران شهری در عمران و آبادانی شهر ارومیه گفت: عمران و آبادانی در شهر ارومیه رو به رونق است و این امر محقق نمی‌شد مگر با همدلی و پشتیبانی مسئولین استانی و شهری و مردم شریف و قدر‌شناس شهر ارومیه که جا دارد از یکایک این عزیزان تقدیر و تشکر کنیم.

در ادامه این مراسم محمد حضرت‌پور شهردار شهر ارومیه رشد و توسعه متوازن شهری را مدیون تلاش‌های خستگی ناپذیر و دستان پینه بسته کارگران دانست و گفت: انصافا خانواده بزرگ کارگری شهرداری ارومیه که بزرگ‌ترین سرمایه ارزشی شهرداری محسوب می‌شوند شبانه روز به‌دنبال توسعه و آبادانی و جلب رضایت مردم هستند.

وی افزود: ۳ هزار و ۸۰۰ کارگر شهرداری شبانه روز در ۱۰هزار و ۵۵ هکتار که وسعت شهر ارومیه است به شهروندان خدمات می‌دهند.

شهردار ارومیه با انتقاد از کسانی که از شهردار انتقاد می‌کنند اظهار داشت: انتقاد از شهرداری انتقاد از خانواده بزرگ شهری‌است و من وظیفه می‌دانم از حقوق تک تک شهروندان و مدیریت شهری دفاع کنم و کسانی‌که غوغاسالاری و فضاسازی بر علیه خادمین شهری می‌کنند، هدفی جز تخریب و تخطئه ندارند و مردم هم آگاهانه مسائل آنان را به‌خوبی رصد می‌کنند.

وی تصریح کرد: انتقاد از شهرداری هنر نیست، هنر آن است که شهر را به‌صورت متوازن به توسعه همه جانبه با فناوری‌های نوین روز تجهیز کنیم.

حضرت‌پور با اشاره به اینکه تاکنون ریالی از منابع اعتبارات ملی جذب ارومیه نشده است اظهار داشت: برخی‌ به‌جای تخریب یکدیگر به‌فکر جذب منابع ملی برای توسعه آبادانی و عمران شهری باشند.

این مقام مسئول در شهرداری ارومیه به سران عمران شهروندان اشاره کرد و گفت: سرانه عمران هر شهروند در سال ۸۵ سی و شش هزار تومان بوده در حالیکه با تلاش اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری سال جاری این سرانه به یک میلیون تومان افزایش یافته است.

وی در پایان سخنان خود به شرکت‌های خدماتی و پیمانکاران خاطی هشدار داد و از شورای اسلامی شهر ارومیه خواست: پیمانکاران و شرکت‌های خدماتی که حقوق کارگران را نصف و به جیب خود می‌زنند با مصوبه خود از بدنه شهرداری حذف کنند و من هم اجازه نخواهم داد ریالی از حقوق کارگران تضییع شود.

لازم به ذکر است که در پایان مراسم با اهدای لوح از زحمات رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و کارگران نمونه شهرداری ارومیه تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز