خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با ایلنا:

ارائه آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای در سلیمانیه عراق

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۴۸۵

این آموزش‌ها در بخش‌های صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر و خدمات به استان سلیمانیه اقلیم کردستان عراق ارائه می‌شوند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی از انعقاد تفاهم نامه همکاری جهت ارائه آموزش‌های مهارتی در سلیمانیه عراق خبر داد.

جمشید اسعدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، با اعلام اینکه در چهارچوب تفاهم نامه منعقد شده بین استانداران آذربایجان غربی و سلیمانیه اقلیم کردستان عراق، آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در بخش آموزش‌های دولتی و فنی و حرفه‌ای خدمات لازم را ارائه می‌کند، افزود: این آموزش‌ها در بخش‌های صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر و خدمات به استان سلیمانیه اقلیم کردستان عراق ارائه می‌شوند.

وی در ادامه اظهار داشت: آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در راستای توسعه دیپلماسی مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و تداوم ارائه آموزش‌های مهارتی به استان دهوک عراق، این بار در چهارچوب تفاهم نامه منعقده بین استانداران آذربایجان غربی و سلیمانیه اقلیم کردستان عراق، مربیان و کارآموزان مهارتی سلیمانیه را آموزش می‌دهند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: در این راستا این اداره کل با دعوت از مدیر کل فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش و مدیر کل موسسات فرش سلیمانیه عراق جهت بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان در صدد تداوم همکاری‌های آموزشی و مهارتی با اقلیم کردستان عراق هستیم.

اسعدی یادآور شد: در راستای اجرای تفاهم نامه منعقده با آموزش فنی و حرفه‌ای استان دهوک اقلیم کردستان عراق در مرحله اول با اعزام ۵ مربی در رشته‌های کامپیوتر، جوشکاری، ‌ درودگری، موبایل و upvc مربیان اداره آموزش فنی و حرفه‌ای دهوک عراق را آموزش داده که فاز دوم آن به زودی اجرایی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز