خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل واحد تولیدی و صنعتی ایران پاش:

آمادگی واحد صنعتی ایران‌پاش برای احداثشهرک پلیمری در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۴۴۲

دکتر سیدقاسم میرزاده مدیرعامل واحدتولیدی وصنعتی ایران پاش گفت: ایران‌پاش آمادگی لازم برای همکاری در زمینه‌های مختلف صنعتی برای توسعه و رونق اقتصادی و صنعتی آذربایجان غربی دارد

دکتر سیدقاسم میرزاده، مدیرعامل واحد تولیدی و صنعتی ایران پاش، گفت: ایران‌پاش آمادگی لازم برای همکاری در زمینه‌های مختلف صنعتی برای توسعه و رونق اقتصادی و صنعتی آذربایجان غربی دارد.

به گزارش خبرنگار ما، مدیرعامل واحد تولیدی ایران پاش در حاشیه بازدید استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان استانی از این واحد تولیدی صنعتی اظهارداشت: تداوم این امر می‌تواند در آگاهی از مشکلات موجود در واحدهای تولیدی و صنعتی استان و تلاش برای رفع آن‌ها بسیار موثر باشد.

میرزاده در ادامه سخنان خود به آمادگی برای همکاری در زمینه‌های مختلف صنعتی در استان اشاره کرد و افزود: یکی از این موارد، تأسیس دانشگاه علمی کاربردی با ۱۱ رشته دانشگاهی و با محوریت مواد پلیمری است که می‌تواند در تربیت نیروهای انسانی متخصص و مورد نیاز این واحد تولیدی نیز بسیار موثر باشد.

میرزاده با اشاره به تولید ۶۵۰ نوع از انواع قالب‌های پلی اتیلنی در این واحد، گفت: در حال حاضر ایران‌پاش بزرگ‌ترین واحد تولید مخازن پلی اتیلن در جهان بوده که در ارومیه فعال است وی تصریح کرد: شرکت ایران پاش آمادگی خود را برای جذب سرمایه گذاران خارجی برای استخراج و صادرات گاز در شهرک عسلویه اعلام می‌کند.

وی همچنین به آمادگی لازم برای احداثشهرک صنعتی پلیمری در ارومیه اشاره کرد و افزود: در صورت همکاری مراجع مربوطه می‌توان این اقدام را با همکاری و مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی انجام داد و به این ترتیب زمینه‌های حضور و فعالیت آنان را در مرکز استان بیش از پیش فراهم کرد.

میرزاده با اشاره به ضرورت اجرای طرح‌های آبیاری مدرن در باغ‌های آذربایجان غربی برای بهینه‌سازی مصرف منابع آبی در این بخش، گفت: ایران‌پاش آمادگی لازم برای اجرای طرح آبیاری قطره‌ای در اراضی کشاورزی حوزه دریاچه ارومیه را دارد که اجرایی شدن آن، سبب صرفه‌جویی ۹۰ درصدی در مصرف آب در اراضی کشاورزی می‌شود.

وی در پایان سخنان خود از فعالیت مستقیم ۱۰۰ نفر در این واحد تولیدی و صنعتی خبر داد و افزود: این واحد برای ۵۰۰ نفر نیز به صورت غیر مستقیم زمینه اشتغال فراهم کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز